دفعات بازدید: 3,132

تاریخ انتشار: 1392/11/01 - 11:07

پیروزی صنایع ماهشهر در ثانیه های پایانی با درخشش بازیکنان و حمایت تماشاگران

بسکتبال صنایع پتروشیمی

برد صنایع ماهشهر، از مهمترین نتایج هفته شانزدهم سوپرلیگ بسکتبال بود. تیم صنایع که با تیم افرا هم امتیاز بود با یک برد به جمع هشت تیم بالای جدول رفت .

برد صنایع در 30 ثانیه آخر 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر تیمهای افرا خلیج فارس و صنایع تا ثانیه های آخر بازی بر سر رده هشتم جدول جنگیدند و در نهایت شاگردان توفیق با اختلاف 2 امتیاز و نتیجه 69 بر 67 برنده بازی شدند.  

در این مسابقه در هر سه کواتر نخست تیم صنایع از حریف خود عقب بود اما در کواتر چهارم با درخشش بازیکنان خود  و حمایت همه جانبه تماشاگران و تعویض های بموقع علی توفیق مربی کاردان خود توانست این بازی مهیج و زیبا را در چند ثانیه پایانی بسود خود رقم بزند.

این بازی با حاشیه هایی هم همراه بود و دو بازیکن اخراجی حاصل حواشی شروع نیمه دوم بودند. 

در حالی که تیم افرا با 12 امتیاز در ابتدای کوارتر سوم پیش بود، برخوردی بر سر مالکیت توپ میان بروجردی و فروتن بازیکنان صنایع و افرا پیش آمد که فرید حقایقی به همراه وحید دلیرزهان از تیم افرا با خطای دیسکالیفه جریمه شدند. 

دلیرزهان: هیچ کاری نکردم 

حقایقی و دلیرزهان بعد از بازی در مورد اخراج خود توضیح دادند. 

حقایقی گفت: بعد از اینکه برخوردی بین بازیکنان دو طرف پیش آمد، بازیکن افرا شروع به شاخ و شانه کشیدن با بازیکن ما کرد که من هم برای جدا کردن رفته و در نهایت اخراج شدم. دلیرزهان هم از نیمه دیگر زمین وارد ماجرا شده بود. 

دلیرزهان نیز تاکید کرد: من خارج از بازی نبودم و تنها درگیری لفظی میان تیم ما و حریف پیش آمد که برای گرفتن بازیکنان خودمان رفتم. ناظر بازی تصمیم گرفت که یک نفر از تیم حریف و یک نفر از تیم ما برای حفظ تعادل اخراج شود در حالی که من کاری نکرده بودم و بعد از دیسکالیفه هم نمی دانستم که دلیل دیسکالیفه شدنم چه بود؟ 

نگهداری سرمربی افرا هم یک خطای تکنیکال بعد از این ماجرا دریافت کرد.

صنایع پتروشیمی ماهشهر

برد پتروشیمی در غیاب آفاق و کاظمی 

حاتمی سرمربی پتروشیمی بندرامام در دیدار هفته شانزدهم تیمش با نیروی زمینی از ارسلان کاظمی استفاده نکرد و حامد آفاق حتی در لیست تیم هم نبود. در عوض بازیکنان ذخیره و جوان تیم در بیشتر دقایق مقابل حریف قرار گرفتند. تیم نیروی زمینی هم علیرضا هنردوست و محسن محمدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت. 

امیر صدیقی هم در اواسط بازی با مصدومیت از ناحیه سر روبرو شد اما با وجود شکستگی و باندپیچی سر، باز هم به زمین آمد و برای تیمش بازی کرد. 

پتروشیمی سه کوارتر اول بازی را با نتایج 24 بر 18، 20 بر 9 و 24 بر 8 برد اما ده دقیقه پایانی را با نتیجه 24 بر 20 واگذار کرد. 

بازی در نهایت با نتیجه 88 بر 59 به سود تیم ماهشهری تمام شد. 

قباد دری با 13 امتیاز و 12 ریباند بهترین بازیکن نیروی زمینی بود و بهنام یخچالی با 12 امتیاز و 13 ریباند، موثرترین بازیکن پتروشیمی لقب گرفت. 

مسعود سلیمانی و مهدی کامرانی هم به ترتیب 16 و 17 امتیاز برای پتروشیمی به دست آوردند.  

ارسال دیدگاه