دفعات بازدید: 1,072

تاریخ انتشار: 1392/11/13 - 1:12

سرمربي عمليات غيرصنعتي: خيلي‌ها دوست ندارند ما در ليگ بمانيم ولي مي‌مانيم

ایمان عیسی زاده

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر پس از پيروزي تيمش مقابل فرش‌آرا مشهد گفت: در اين ديدار بازيكنانم سنگ تمام گذاشتند.

 

ايمان عيسي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: در اين ديدار بازيكنانم تمام آن صحبت‌هايي را كه پيش از بازي با آن‌ها داشتيم، در زمين اجرا كردند. ما كاملا روي نقاط ضعف و قوت فرش‌آرا تمرين كرده بوديم و حتي براي نحوه گل زدن‌مان هم در طول هفته تمرين داشتيم. طي تمريناتي كه داشتيم هماهنگي لازم را بين دروازه‌بان و بازيكنان تيم به وجود آورديم.

 

وي بيان‌كرد: تيم فرش‌آرا نيز تيم كوچكي نيست. اين تيم قابل احترام است و باتوجه به اين‌كه فرش آرا نماينده مشهد است، هميشه از حمايت‌ ماورايي و معنوي هم برخوردار است. به هر حال فرش‌آرا تيم قوي و قدري است كه توانستيم مقابل آن به لطف خدا و تلاش بازيكنانم، پيروز شويم و نتيجه‌اي خوب و در شان خوزستان كسب كنيم.

 

سرمربي تيم فوتسال عمليات غيرصنعتي ماهشهر گفت: ما براي ديدارهاي آينده هم برنامه‌ريزي كرده‌ايم و مي‌خواهيم بازي به بازي پيش رويم. به هر حال برنامه‌هاي‌مان براي هر ديدار متفاوت است و تمرينات‌مان هم هفته به هفته فرق مي‌كند و به خوبي روي تيم حريف كار مي‌كنيم. جا دارد از بازيكنانم تشكر ‌كنم، آن‌ها در اين ديدار واقعا از خود گذشتگي داشتند.

 

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه تيم‌تان در ليگ مي‌ماند يا خير؟ گفت: دوست نداشتم گلايه كنم ولي بايد بگويم خيلي‌ها دوست ندارند كه تيم ما در ليگ برتر باشد و فقط دوست دارند تيم خودشان باشد اما مطمئنا تيم ما در ليگ مي‌ماند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • طراحی سایت

    تاریخ : ۱۳ - بهمن - ۱۳۹۲

    با تشکر از اطلاع رسانی خوبتان


  • گروه تنگاره

    تاریخ : ۱۵ - بهمن - ۱۳۹۲

    ضمن سپاس از زحمات آقای عيسی زاده و ارزوی موفقيت برای همۀ بازيكنان شهرستان از همۀ مسئولين ماهشهر تقاضا داريم كه در جهت پشتيبانی و حمايت اين تيم و ديگر تيمهای بومی مجدانه تلاش نمايند.


  • طرح توجیهی

    تاریخ : ۵ - اسفند - ۱۳۹۲

    با تشکر از مطالب قشنگتان


ارسال دیدگاه