دفعات بازدید: 1,830

تاریخ انتشار: 1392/11/13 - 1:36

پیمان حسنی: بازی دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام تکلیف قهرمان را روشن می کند

پیمان حسنی

مربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: بازی تیم پتروشیمی امام با دانشگاه آزاد در ماهشهر قهرمان نیم فصل را مشخص می کند .

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر، پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا)، در رابطه با بیست و دومین دوره لیگ تنیس روی میز ایران اظهار داشت: در لیگ امسال بازی ها از تعادل بیشتری برخوردار است زیرا بهترین بازیکنان ایران در سه تیم پتروشیمی امام، پتروشیمی نوری و دانشگاه آزاد تقسیم شده است و مسلما بازی ها طولانی تر خواهد شد و کیفیت بازی ها بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تنها مشکل لیگ امسال تیم های کمی در لیگ حاضر هستند و ۵ تیم تعداد کمی برای برگزاری لیگ است در صورتی که تعداد تیم ها زوج بود بهتر بود و همه تیم ها با هم بازی می کردند.

مربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی امام در مقایسه لیگ امسال با سالهای گذشته ضمن تاکید بر افزایش کیفیت لیگ بیان کرد: در لیگ سالهای گذشته قهرمان از قبل مشخص بود زیرا ترکیب تیم ها طوری بود که از ابتدا مشخص بود کدام تیم قهرمان می شود اما در لیگ امسال این احتمال خیلی کم شده است و نمی شود قهرمان لیگ را پیش بینی کرد.

حسنی در مورد قهرمان لیگ امسال گفت: همانطوری که تا کنون رقابتها خیلی نزدیک بوده است و سه تیم پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی نوری و دانشگاه آزاد در رقابت نزدیکی هستند و نمی توان پیش بینی کرد کدام یک از این سه تیم قهرمان می شوند اما در بازی رفت تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد که در ماهشهر برگزار می شود تعیین کنند قهرمان نیم فصل لیگ است . این مسابقه قرار بود در ۲۱ دی ماه برگزار شود که به دلیل اردوی تیم ملی به تعویق افتاده است و در بهمن ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه