دفعات بازدید: 506

تاریخ انتشار: 1392/11/14 - 17:55

مسابقات ليگ‌برتر استان در مرحله ای حساس

رئيس دپارتمان داوري هيات فوتبال خوزستان گفت: با توجه به اينكه مسابقات ليگ 14 تيمي برتر استان خوزستان وارد مرحله حساسي شده و تيم‌هاي صدر جدول براي قهرماني و تيم‌هاي ته جدول براي بقا مي‌جنگند، اين مساله باعث شده تا كار ما سخت‌تر از هميشه شود. ما حساسيت موضوع را درك كرده و تمام توان و تلاش خود را به كار مي‌بريم تا داوران ما از اين گذرگاه‌هاي سخت سربلند عبور نمايند. انشاء‌اله با توجه به داشتن سرمايه‌هاي با ارزش و جوان و با تجربه داوري در استان خوزستان كه همه آنها در ليگ‌هاي مختلف فوتبال كشور قضاوت مي‌نمايند

رئيس كميته داوران هيات فوتبال اظهار داشت: سعي مي‌كنيم حق را به حق‌دار بدهيم و خود تيم‌ها سرنوشت خود را رقم بزنند نه داوران. وي خاطرنشان ساخت: همواره به داوران توصيه مي‌نمائيم كه اشتباهات خود را كاهش دهند و با آمادگي كامل پا به عرصه قضاوت مسابقات بگذارند. در اين مرحله از مسابقات از تمام داوران قوي استان استفاده خواهد شد. داوران موفق همانند سنوات قبل به مسابقات كشوري معرفي خواهند شد و داوران ناموفق درجا خواهند زد و يا به سطح پايين‌تر مسابقات نزول خواهند نمود. پس توصيه مي‌شود داوران استان با آمادگي كامل و روحيه بالا اعلام حضور نمايند.

* ناظران جديد براي مهار جنجال‌ها
كميته اجرايي هيات فوتبال خوزستان به منظور تقويت سيستم نظارتي مسابقات ليگ‌برتر استان از ناظران جديد براي نظارت در اين ديدارها استفاده خواهد كرد.
اين ناظران تمامي مسابقات ليگ‌برتر فوتبال را در استان زير نظر خواهند گرفت و گزارشات خود پيرامون وضعيت برگزاري مسابقات را به صورت هفتگي به مسوولان اجرايي هيات فوتبال گزارش خواهند كرد. هيات فوتبال به همين منظور تعدادي از پيشكسوتان فوتبال استان را براي نظارت بر مسابقات ليگ‌برتر دعوت خواهند كرد و اين ناظران از اين هفته كليه مسابقات ليگ‌برتر را تحت نظر خواهند گرفت.

* ليگ‌برتر خوزستان در ايستگاه نوزدهم
ليگ‌برتر فوتبال باشگاه‌هاي استان خوزستان وارد هفته نوزدهم شد.
برنامه كامل مسابقات هفته نوزدهم در شهرهاي مختلف استان بدين شرح آمده است.
17/11/92 ساعت 30/14؛ استقلال‌شوشتر- سپاهان ايذه،شيبان باوي- استقلال شوش، جنوب‌سوسنگرد- پرسپوليس‌ويس، آنزان‌ايذه- نفتون مسجدسليمان، شاهين‌ماهشهر- ميلاد دزفول، مقاومت هويزه- پارسيان‌شوشتر، استقلال رامشير- استقلال‌رامهرمز.

 

ارسال دیدگاه