دفعات بازدید: 4,024

تاریخ انتشار: 1390/09/03 - 20:58

پیروزی مدعیان و برتری پتروشیمی در دربی خوزستانی‌ها

پیروزی مدعیان و برتری پتروشیمی در دربی خوزستانی‌ها

 در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و در هفته هشتم امروز 5 دیدار به صورت همزمان از ساعت 16 آغاز شد.

در مهمترین دیدار هفته تیم‌های پتروشیمی بندرامام و ملی حفاری اهواز در دربی خوزستان و در بندرامام رو در روی یگدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری میزبان به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای مهم مهرام در قم میهمان تیم قعر جدولی جهش ترابر این شهر بود و با پیروزی از زمین خارج شد و ذوب‌آهن دیگر مدعی قهرمانی هم در خانه برابر پویای تهران به برتری رسید. پویا که در دیدار گذشته خود شگفتی‌ساز شده بود در این بازی برابر صدرنشین لیگ حرفی برای گفتن نداشت و تنها یک کوارتر را از ذوب‌آهن برد.

نتایج دیدارهای برگزار شده:

جهش ترابر قم 64 – مهرام تهران 100 
 
دانشگاه آزاد تهران 92 – شهرداری گرگان 57
 
پتروشیمی بندرامام 77 – شرکت ملی حفاری 64  
  
ذوب آهن اصفهان 85 – پویا تهران 59   
 
شهرداری زنجان 34 – صنایع پتروشیمی 70 

توقف 20 دقیقه‌ای دیدار بسکتبال شهرداری زنجان و صنایع پتروشیمی

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، دیدار تیم‌های شهرداری زنجان و صنایع پتروشیمی که از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال امروز در زنجان برگزار شد، در کوارتر چهارم به دلیل اعتراض تماشاگران زنجانی دچار وقفه 20 دقیقه‌ای شد.

تماشاگران زنجانی که به دلیل نمایش ضعیف تیم شهر خود عصبانی بودند، با صحبت‌های مسئولان شهرداری و کادرفنی این تیم متقاعد شدند اعتراض‌های خود را پایان دهند تا بازی روند طبیعی خود را ادامه دهد

ایمان زندی از پتروشیمی در این بازی با 30 امتیاز به عنوان امتیاز‌آورترین بازیکن میدان برگزیده شد

گزارش بازی صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از ، تیم بسکتبال همیاری زنجان شامگاه پنج‌شنبه در سالن شهید بهشتی زنجان میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر بود، که در نهایت با نتیجه قابل توجه 70 به 34 مسابقه را به تیم میهمان واگذار کرد.
نیمه نخست این بازی به نتیجه 29 به 24 به نفع تیم پتروشیمی ماهشهر به پایان رسیده بود، که با آغاز نیمه دوم و ایجاد فاصله امتیازی بین تیم میهمان و میزبان که هر دقیقه بیشتر و بیشتر می‌شد، صدای اعتراض تماشاگران نیز بیشتر به گوش می‌رسید.
آنچه که در این بازی به عنوان ضعف برای تیم میزبان به چشم می‌خورد ضعف فاحش در زیر سبد تیم حریف بود.
دیگر ضعف مشهود در پرتاب‌های آزاد توسط بازیکنان تیم بسکتبال همیاری زنجان بود که در کوارتر سوم بازی آغاز و تا پایان بازی ادامه داشت.
بر اساس گفته کارشناسان کوارتر سوم و چهارم بازی همیاری زنجان و پتروشیمی ماهشهر یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این تیم در مسابقه‌های برگزار شده این تیم محسوب می‌شود.
کوارتر سوم بازی با نتیجه 54 به 31 به نفع تیم پتروشیمی ماهشهر به پایان رسید و با آغاز کوارتر چهارم نیز تا دقایقی چند تیم بسکتبال همیاری زنجان موفق به کسب هیچ امتیازی در مسابقه نشد.
و در نهایت تیم همیاری زنجان با ارائه بازی ضعیف‌تر از کوارتر سوم بازی را با نتیجه 70 به 34 به حریف خود واگذار کرد.
خسروی، مزرعه، آرش نجفی، امیر‌حسین محمودی، فرند و رضایی از جمله بازیکنانی بودند که برای تیم بسکتبال زنجان در این مسابقه بازی کردند.

ارسال دیدگاه