- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

خبرهای جالب و خواندنی

نتايج هفته بيستم ليگ‌برتر خوزستان؛ نفتون صدرنشین شد
هفته بيستم ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان با شكست صدرنشين در خانه پيروزي پرگل آبي‌هاي شوش و شوشتر مقابل قعرنشينان سپري شد.صدر جدول این لیگ دوباره دستخوش تغییر شده، مسجدسلیمانی ها با قرارگرفتن به جای آبی های رامهرمز شادمان شدند.
نتايج بازي‌هاي برگزار شده روزهاي پنجشنبه و جمعه(ديروز) بدين شرح آمده است.
شيبان باوي صفر- استقلال شوشتر 5، استقلال شوش4- آنزان ايذه صفر، ميلاد دزفول صفر- جنوب‌سوسنگرد1، استقلال‌رامهرمز1- شاهين ماهشهر2، پارسيان شوشتر1- استقلال‌رامشير1، پرسپوليس‌ويس صفر- سپاهان ايذه صفر، نفتون مسجدسليما2- مقاومت هويزه صفر
شايان ذكر است؛ مشروح كامل بازي‌ها به همراه بهترين‌هاي هفته بيستم در شماره فردا منتشر خواهد شد.
اولين تجربه مقاومتي‌ها؛
 قعرنشيني در ليگ‌برتر
سرمربي تيم فوتبال مقاومت هويزه گفت: قعرنشيني تيم به برخي مسائل غير  فني برمي‌گردد كه نمي‌توانم در اين شرايط بحراني آن را بازگو كنم. ساهي ساكي افزود: تيمداري در فوتبال شرايط خاصي دارد كه به نظرم تيم مقاومت هويزه هنوز تجربه كافي را به دست نياورده است، چون سال اول حضور خود را در ليگ‌برتر استان تجربه مي‌كند و با برخي مشكلات نيز مواجه هستيم كه عمده آنها مسائل مالي است. متاسفانه عده‌اي در فوتبال هويزه هستند كه تنها به شكست‌هاي تيم نگاه مي‌كنند و بدون در نظر گرفتن مشكلات نقدهاي غيرمنصفانه‌اي  می کنند.
لگد زدن به داور؛
اين راه اعتراض نيست
متاسفانه در ديدار شيبان باوي و استقلال شوشتر، شاهد حركت غيرورزشي از سوي بازيكن تيم شيبان بوديم كه ديدن آن دل هر بيننده‌اي را به درد مي‌آورد. لگد زدن و هل دادن داور و استفاده از الفاظ اعتراض‌آميز از سوي بازيكن اخراج شده حركتي كه نبايد به سادگي از آن گذشت.
 قبول داريم كه اين شكست بسيار تلخ بود و بازي ضعيف بازيكنان تيم در اين باخت پرگل دخيل بود؛ ولي از ياد نبريم اين راه اعتراض نيست و نمي‌بايست به اين بهانه به داور تاخت. يادمان باشد ورزش بهترين ابزار براي سلامتي جامعه و انسان‌سازي است نه تسويه حساب شخصي.
جوان آتيه‌دار استقلال رامشير
طي بيست هفته سپري شده از مسابقات فوتبال ليگ‌برتر باشگاه‌هاي استان خوزستان رقابت‌هاي زيبا و ديدني برگزار و بازيكنان جوان و بااستعداد زيادي در اين مهم چهره شدند. بازيكناني كه در آينده قطعا از آنها بيشتر خواهيد شنيد و مي‌توانند فرداي فوتبال استان را تضمين كنند. اميدواريم تيم‌هاي خوزستاني حاضر در ليگ‌هاي مختلف كشوري با نگاه موشكافانه به ليگ‌برتر خوزستان و ديدن اين بازيكنان با استعداد در جذب آنها شتاب نموده تا هم خود به اين روزگار نيفتند و هم اينكه بازيكنان جوان و پراستعداد به حق واقعي خود برسند. محمد حميدي يكي از دهها فوتباليست آماده و سرحال ليگ‌برتر استان است كه وزنه‌اي بزرگ براي تيم استقلال رامشير قلمداد مي‌شود. حميدي متولد 1368 بچه رامشير و از جوانان پراميد است. وي يكي ديگر از بازيكنان نمونه استقلال بود كه در اين فصل تا اندازه‌اي خودي نشان داد. او اگر مقداري به تمريناتش اضافه كند و كار را جدي‌تر بگيرد، براي آبي‌پوشان خلف‌آبادي يك بازيكن ارزشمند به حساب مي‌آيد. در تيم بهبهانيان و خميسي از اين دسته بازيكنان زياد يافت مي‌شوند به شرط آنكه چشم‌ها آنان را جستجو كنند. از خصوصيات بارز اين بازيكن شوت‌زني با هر دو پا است.
شيبان انصراف مي‌دهد؟
با محرز شدن سقوط تيم شيبان باوي از ليگ‌برتر باشگاه‌هاي استان خوزستان، مسوولان اين تيم پس از شكست سنگين 5برصفر برابر استقلال‌شوشتر انصراف از ادامه مسابقات جام چهاردهم را اعلام كردند.
مديرعامل باشگاه شيبان باوي با اظهار مطلب فوق افزود: با توجه به مشكلات متعددي كه در فصل جاري به تيم تحميل شد و عدم حمايت مسوولان و سقوط زودهنگام به ليگ دسته اول مجبوريم از ادامه بازي‌هاي ليگ‌برتر استان (هفته بيست‌ويكم) كناره‌گيري كنيم. عبدعنافچه ادامه داد: با ثبت بدترين نتايج 4 تساوي و 16 شكست و بدون كسب پيروزي ديگر توانايي تيمداري را نداريم و به خط پايان رسيده و قصد داريم از هفته بيست‌ويكم ليگ مقابل حريفان قرار نگيريم.وي تاكيد كرد: اگر اين تيم مورد حمايت قرار مي‌گرفت، مي‌توانستيم حداقل بهتر از اين وضعيت را تجربه كنيم. متاسفانه مسوولان شهرستان باوي هيچ توجهي به تيم شيبان ندارند.
اختلافات حرف اول و آخر
در بين تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر خوزستان اختلاف و چنددستگي بيداد مي‌كند! شما هم كادر مربيگري را براي اين تيم‌ها انتخاب كنيد، باز هم علم مخالفت از گوشه‌اي بلند مي‌شود! كار به آنجا رسيده كه اين دامنه اختلاف به بازيكنان هم كشيده شده است و ما در همين 20 هفته گذشته ليگ‌برتر به عينه برخي باندها را بين بازيكنان ديديم و تاسف خورديم! بايد گفت در فوتبال مدرن امروز نظم و ترتيب يكي از شاخصه‌هاي مهم است كه متاسفانه اين شاخص در تيم‌هاي خوزستاني در نقطه حداقل مي‌باشد.
دستيار دايي در زادگاهش
غلامپور مهمان ويژه نفتوني‌ها
دستيار علي دايي از تمرينات تيم سابق زادگاهش ديدن كرد.بهزاد غلامپور قبل از مطرح شدن و پيوستن به تيم‌هاي باشگاهي تهران و پوشيدن پيراهن تيم ملي، عضو تيم نفتون مسجدسليمان بود، تيمي كه روزگاري از قدرت‌هاي اصلي فوتبال خوزستان در ليگ‌هاي داخلي به حساب مي‌آمد و سابقه شركت در مسابقات جام‌حذفي كشور را نيز داراست. بهزاد غلامپور كه براي ديدن خانواده‌اش به مسجدسليمان سفر كرده، عصر روز پنجشنبه گذشته در تمرينات تيم محبوب آن روزهاي مسجدسليمان حاضر شد و دقايقي براي بازيكنان جوان نفتون به صحبت پرداخت. سنگربان
اسبق تيم ملي خطاب به بازيكنان نفتون اظهار داشت: در دهه 60 هر بازيكني شايستگی عضويت در اين تيم را نداشت و رسيدن به اين تيم يك آرزو بود. اميدوارم شما قدر
 این پيراهن را بدانيد و با كسب نتايج ايده‌آل در بازي‌هاي آينده بتوانيد بر جام قهرماني ليگ استان بوسه بزنيد.