دفعات بازدید: 1,085

تاریخ انتشار: 1392/11/28 - 2:36

سرمربي پتروشيمي بندرامام: حريفان برابر ما با خيال راحت بازي مي‌كنند

حسنی پیمان

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام مي گويد اگر اتفاق خاصي پيش نيايد فكر مي‌كنم تا پايان ليگ تيم بدون باخت مسابقات باشيم.

 

پيمان حسني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- درباره ديدار تيمش برابر دانشگاه آزاد اظهار كرد: از قبل مي‌دانستيم كه اين بازي سخت است، چرا كه دانشگاه آزاد هم يكي از تيم‌هاي خوب كشور و مانند تيم ما بدون باخت است ولي از نظر امتيازي 2 امتياز از ما بيشتر دارد.

 

وي با بيان اين كه ما توانستيم 6 بر 2 دانشگاه آزاد را شكست دهيم، افزود: در اين ديدار باوجود اين كه از حريف پيش بوديم اما در پايان به نتيجه تساوي 5 بر 5 رسيديم. ما دقيقا ارنج دانشگاه آزاد را مي‌دانستيم و ارنج‌مان را طبق ارنج آن ها انتخاب كرده بوديم.

 

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام گفت: باتوجه به اين كه ما نوشاد عالميان را در اختيار داشتيم، آن ها بازيكنان‌ قوي‌شان را مقابل نوشاد نگذاشتند. مي‌دانستيم كه آن ها مي‌خواهند بازيكنان خوب‌شان را از دست نوشاد فراري دهند و ما هم با علم به اين موضوع، ارنج‌مان را انتخاب كرديم و روي برد 6 بر 2 حساب كرده بوديم.

 

وي ادامه داد: در اين ديدار فرقداني از تيم ما در گيم پنجم بازي را به لطف‌الله‎نسبي واگذار كرد و اخلاق‌پسند هم از تيم‌مان كه در بيشتر مواقع افشين نوروزي را مي‌برد، متاسفانه در اين بازي باخت و اين موضوع باعث شد كه در حالي كه 5 بر 3 از حريف پيش بوديم، به نتيجه تساوي 5 بر 5 برسيم. در هر صورت بازي خوبي بود.

 

حسني در ادامه بيان كرد: در پينگ‌پنگ ايران پتروشيمي بندرامام تيم بزرگي است و وقتي بازيكنان به اين تيم مي‌آيند، كمي با استرس بازي مي‌كنند. تنيسورهاي ساير تيم‌ها نيز زماني كه مقابل ما بازي مي‌كنند، اگر ببازند براي شان مهم نيست چرا كه مي‌گويند مقابل پتروشيمي باخته ايم و به همين دليل كمي با خيال راحت برابر ما بازي مي‌كنند.

 

وي افزود: بازيكنان ما باتوجه به اين كه در تيمي بازي مي‌كنند كه از نظر انسجام تيمي و مديريتي در سطح خوبي است، مي‌خواهند توقعات باشگاه را برآورده كنند كه همين موضوع باعث مي‌شود كمي با استرس بازي كنند.

 

سرمربي تيم تنيس روي ميز پتروشيمي بندرامام در ادامه عنوان كرد: از فردا تمرينات‌مان را براي بازي مقابل همدان كه پنج‌شنبه اين هفته در ماهشهر است، آغاز مي كنيم. بعد از بازي با دانشگاه آزاد دو روز به بازيكنان‌مان استراحت داديم تا از حال و هواي بازي با دانشگاه آزاد خارج شوند. ما هم چنان تيم بدون باخت ليگ هستيم و هنوز فرصت قهرماني را در پايان مرحله مقدماتي داريم و اگر اتفاق خاصي پيش نيايد فكر مي‌كنم تا پايان ليگ تيم بدون باخت مسابقات ‌باشيم. اكنون با هشت امتياز در جايگاه دوم قرار داريم.

ارسال دیدگاه