دفعات بازدید: 1,016

تاریخ انتشار: 1392/11/28 - 2:37

تيم نن‌شائولين ووشو خوزستان يك گام ديگر به ليگ‌برتر نزديك شد

تيم نن‌شائولين ووشو خوزستان با برد در ديدارهاي هفته هفتم و هشتم ليگ دسته يك كشور، نايب‌قهرماني خود را تا حد زيادي تثبيت كرد تا چند قدم با صعود به ليگ برتر كشور فاصله نداشته باشد.

 

محمدعلي عسكري‌فر، سرمربي تيم نن‌شائولين ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهاركرد: در هفته هفتم و هشتم ليگ دسته يك كشور در دو بازي سخت پتروشيمي اروند و شينگ‌يي تهران را شكست داديم و با فاصله گرفتن از تيم‌هاي سوم و چهارم جدول، بخش زيادي از مسير صعود به ليگ برتر را پيموديم.

 

وي افزود: دو هفته به پايان ليگ باقي مانده است و دو بازي آسان و تشريفاتي پيش رو داريم. تيم‌هاي لرستان و وينگ‌چون را در دور رفت با اختلاف زيادي شكست داده‌ايم و در ديدارهاي برگشت كه 16 اسفندماه برگزار مي‌شوند، مشكلي نخواهيم داشت.

 

سرمربي تيم نن‌شائولين ووشو خوزستان بيان‌كرد: از امروز (يكشنبه) تمرينات‌مان را شروع مي‌كنيم تا براي ديدارهاي دو هفته آخر به آمادگي برسيم و دو بازي خوب انجام دهيم و حريفان‌مان را با اختلاف بالا ببريم تا محكي براي بازيكنان‌مان باشد.

 

وي ادامه داد: شش تالوكار غيربومي و ملي‌پوش داريم و 9 سانداكار كه سه نفر از آن‌ها غيربومي هستند. در مرحله اول هدف‌مان صعود به ليگ برتر بوده است و به همين دليل از چنين تركيبي براي تيم استفاده كرديم.

ارسال دیدگاه