دفعات بازدید: 813

تاریخ انتشار: 1392/12/03 - 1:43

دلاوری : تيم ما با بدنه‌اي بومي در ليگ دسته يك كشور شركت كرده است

دلاوری

سرمربي تيم ووشو پتروشيمي اروند گفت: اين تيم با بدنه‌اي بومي در ليگ دسته يك كشور شركت كرده و تنها هدف آن حضور بازيكنان استان در ليگ و سازندگي است.

 

دلاوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: باتوجه به اين‌كه هزينه‌اي براي تيم انجام نداده‌ايم و از بازيكنان بومي استفاده كرديم، به نظرم عملكرد خوبي داشته‌ايم ولي مي‌بايست جايگاهي بهتر از اين مي‌داشتيم.

 

وي افزود: هدف‌مان از شركت در ليگ اين بوده است كه حضور داشته باشيم و بازيكنان بومي‌مان بازي در ليگ را تجربه كنند. مي‌خواستيم بازيكن‌سازي كنيم و جايگاه تيمي براي‌مان اهميت زيادي نداشت.

 

سرمربي تيم ووشو پتروشيمي اروند بيان كرد: پنج‌شنبه و جمعه در هفته هفتم و هشتم ليگ دسته يك كشور با تيم‌هاي بندرعباس و نن‌شائولين خوزستان بازي داشتيم كه تيم‌هاي سرسختي بودند و هر دو بازي را واگذار كرديم.

 

وي ادامه داد: تيمم در ساندا مشكلي ندارد و تنها مشكل ما در تالو است كه دو مصدوم داريم و دو تالوكار ديگرمان نيز به خوبي از پس حريفان بر نيامده‌اند.

 

دلاوري ادامه داد: 16 اسفندماه ديدارهاي دو هفته آخر ليگ برگزار مي‌شود. ما تمرينات‌مان را ادامه مي‌دهيم تا عملكرد خوبي در اين ديدارها داشته باشيم و ممكن است از جايگاه چهارم فعلي‌مان به جايگاه سوم هم برسيم.

ارسال دیدگاه