دفعات بازدید: 552

تاریخ انتشار: 1392/12/03 - 2:16

کیانی زاده مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان: درج به موقع اخبار ورزشی، می تواند باعث پیشرفت ورزش شود در سال 93 عملکرد هیئت ها بررسی خواهد شد

فرامرز کیانی زاده که اخیرا مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان شده است در اوین گفت و گوی خود با خبرنگاران ورزشی اهواز، آنان را در جریان کارهای انجام شده و برنامه هاي آینده قرار داد.
وی ابتدا در بخش انعکاس خبرهای ورزشی گفت:
درج اخبار ورزشی به موقع می تواند باعث رشد ورزش استان و انگیزه قهرماني برای مسابقات بعدی شود بنابراین انعکاس خبرهای ورزشی از موارد مهم حمایت از ورزش خواهد بود و انجام اینکار باعث توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش می شود و مهمتر اینکه با درج اخبار، مسئولین هم توجه بیشتری خواهند کرد و از سوی دیگر ما نیز از ضعف ها آگاه می شویم و بنابراین من شخصا با انتقاد مشکلی ندارم و اگر مشاهده شود انتقاد و ایرادها به جاست آن را بررسی می کنم و به دنبال اصلاح آن خواهم رفت.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بخش بعدی از انتخاب معاونان خود خبر داد و ابراز داشت كه اکثر مدیران به معاونین خود فرصت مصاحبه کردن نمی دهند اما من اصلا در این مورد مشکلی ندارم و به نظرم این یک اصل مدیریتی است و مدیر خوب کسی است که بعد از خود تعدادی مدیر خوب داشته باشد و منهم با این دید معاونان خود را برگزیده ام.
متولی جدید ورزش خوزستان در خصوص برنامه ریزی در ورزش خوزستان اظهار داشت: شخصا به مدیریت علمی و برنامه ریزی اعتقاد دارم و با این دید هم می توان دارای یک مدیریت خوب بود. او در ادامه این بحث نیز اشاره کرد: اگر مدیران اداره ما در شهرستان ها با فرماندار و نماینده مردم شهر همکاری لازم را نداشته باشند مطمئنا او را عوض خواهیم کرد و اگر او نیروی خوبی باشد ما او را در شهر دیگری به کار خواهیم گرفت.
به هر شکل در ورزش استان و شهرها می بایستی هماهنگی هاي لازم وجود داشته باشد و همچنین ارتباط با نمایندگان مردم برای ما مهم است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد تشکیل شورای ورزش خاطر نشان كرد: اطاق فکر ورزش که قبلا تشکیل شده بود در مجموع نتوانست به ورزش استان کمک کند ولی شورای ورزش استان می تواند در امر ورزش و پیشرفت بیشتر موثر باشد و من به این شورا بسیار امیدوار می باشم و به نظر من با برگزاری این شورا می توانيم مشکلات ورزش استان را حل کنيم.
کیانی زاده از هدف های ورزشی نیز یاد کرد و گفت: هدف گذاری ما برای هیئت های ورزشی است. برنامه ریزی ها هم در زمینه آوردن مدال، کارهای آموزش داوری و مربیگری است و بنا داریم در سال 93 با حضور روساي هیئت ها عملکرد هیئت ها بررسی شود و در راستای برنامه ریزی در سال آینده هدفگذاری را برای مدت دو یا سه سال دنبال خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه