دفعات بازدید: 916

تاریخ انتشار: 1392/12/05 - 4:41

قهرمانی ماهشهر در اولین دوره مسابقات فریزبی خوزستان

82106t

عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت های فریزبی خوزستان به تیم ماهشهر رسید.

 

حمید سالمی، ريیس هیات ورزش های همگانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات سوم اسفندماه در زمین چمن شماره 2 ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و پس از تيم ماهشهر، اهواز در جايگاه دوم قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: 50 شرکت كننده در رده های سنی زیر 20 سال، 21 تا 35 سال، 36 تا 50 سال و 51 سال به بالا در ماده های مسافت، زمان پرواز و دقت در پرتاب با یکدیگر رقابت کردند.

 

ريیس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: در ماده مسافت بهزاد دانش پور، وحید ولی زاده، محمدحسن زبرجد و محمد جمالی نیا به ترتیب در رده های سنی زیر 20 سال، 21 تا 35 سال، 36 تا 50 سال و 51 سال به بالا عنوان قهرمانی را کسب کردند.

 

وی درباره نفرات برتر ماده های زمان پرواز و دقت در پرتاب خاطر نشان کرد: در این دو ماده و در رده های سنی زیر 20 سال، 21 تا 35 سال، 36 تا 50 سال و 51 سال به بالا به ترتیب حسین نصاری، وحید ولی زاده، محمدحسن زبرجد و محمد جمالی نیا در جایگاه نخست قرار گرفتند.

 

سالمی در پایان بیان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به عنوان تیم استان در مسابقات قهرمانی فریزبی کشور که بیستم اسفندماه در قم برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بیتا

    تاریخ : ۷ - اسفند - ۱۳۹۲

    سلام فکر میکردم این سایت ورزشی سرشار از شور و نشاط باشه ولی چقدر اینجا سوت و کوره ‌..!!!!!! مسئولین سایت لطفا یه راه چاره بیاندیشید….


ارسال دیدگاه