دفعات بازدید: 1,322

تاریخ انتشار: 1392/12/05 - 4:51

عیسی‌زاده: اتفاقی نادر باعث شکست‌مان از میثاق شد/حاضر نیستم برای ماندن‌مان در لیگ تبانی کنم

ایمان عیسی زاده

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر می گوید یک اتفاق نادر باعث شد تا تیمش مقابل میثاق تهران متحمل شکست سنگین شود.

 

ایمان عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: تیم ما تا شب قبل از بازی با میثاق تهران هم مشکلی نداشت ولی بعد از صرف ناهار روز مسابقه یک اتفاق نادر افتاد و سه بازیکن تیم ما دچار مسمومیت شدید شدند، به صورتی که نمی توانستند راه بروند و اصلا تعادل روحی – روانی هم در زمین نداشتند.

 

وی بیان کرد: وقتی این مشکل به وجود آمد، مجبور شدیم از جوانان تیم استفاده کنیم که تبعات آن را هم پذیرفتیم. به هر حال این یک اتفاق نادر بود و برای اولین بار بود که به وجود می آمد و هیچ کسی در سالن مسابقه باورش نمی شد که ما این چنین بازی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر افزود: البته حریف مان میثاق هم پیش از بازی به یکسری از مسایل دامن زده بود و قبل از بازی مسایلی ازجمله این که پول بدهید و امتیاز می دهیم و یا این که ما با هشت نفر به ماهشهر می آییم را عنوان کرده بود که البته دقیقا این صحبت ها را نمی دانم. به هر حال وقتی این تیم با هشت نفر به ماهشهر آمد این موضوع از نظر روحی – روانی روی بازیکنانم تاثیر گذاشت.

 

وی بیان کرد: من اصلا اهل معامله نیستم و اگر احساس می کردم حتی در زمین خبری هست، مطمئن باشید که تیمم را از زمین بازی بیرون می کشیدم. من هیچ وقت حاضر نیستم نتیجه را با معامله و مسایل بیرون از زمین به دست آورم. شاید خیلی ها چنین موضوعاتی را دوست دارند، مانند اتفاقاتی که در لیگ دسته یک رخ داده است و من از این موضوع که عده ای بخواهند با اعتبار استان بازی کنند، ناراحت هستم.

 

عیسی زاده ادامه داد: من حاضرم با قدرت کار کنم تا تیم استانم با اقتدار در لیگ بماند ولی حاضر نیستم تبانی کنم و خدایی نکرده از راه غیر اخلاقی به هدفم برسم. این استان این همه شهید داد تا یک وجب از خاک خود را به کسی ندهد و ما هم در امر ورزش ادامه دهنده راه همان شهیدان هستیم. من فرزند یک آزاده هستم و دوست ندارم که این رانت خواری ها باب شود.

 

وی عنوان کرد: من دو روز پیش تلفنی با دبیر هیات فوتبال استان صحبت کردم و با سرپرست هیات هم صحبت خواهم کرد و او باید تدابیری اتخاذ کند تا آن کسانی که با اعتبار استان بازی کرده اند، دیگر رنگ مسوولیت در ورزش استان را نبینند و به نظر من این نفرات نباید در ورزش استان کار کنند.

 

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر گفت: افرادی هستند که حاضرند امتیازات تیم ما را معامله کنند و به برخی از مسوولان فشار آورده اند که بگذارید ما بیاییم. آن ها می خواهند بیایند تا بروند با آن آقای خاص شان، لابی کنند و با پول تیم را در لیگ نگه دارند. باید به آن ها بگویم شما که نمی توانید تیم تان را در لیگ یک و دو مدیریت کنید، آن وقت مدعی هستید که می توانید تیم ما را اداره کنید؟

 

وی در ادامه با بیان این که تیم ما تاکنون یک ریال هم دریافت نکرده است، گفت: اکنون با تدبیر فرماندار ماهشهر قرار شده است به بازیکنانم کمک شود. بازیکنان من به خاطر اعتبار استان، با غیرت مقابل آن تیم های آن چنانی که هم پول و هم مافیا دارند، جنگیده اند و از اعتبار استان دفاع کرده اند. بازیکنان من شایسته تقدیر هستند و اگر در بازی با میثاق تهران هم آن مشکل برای شان به وجود نمی آمد، قطعا ما پیروز بازی بودیم. شاگردان من غیرت دارند و هیچ وقت اسیر مسایل ناپاک ورزشی نمی شوند.

 

عیسی زاده افزود: ما مدعی هستیم که در مکتب دهداری بزرگ شده ایم و مدعی این هم هستیم که استان ما باید سرآمد پاکی های ورزش این کشور باشد. عده ای کوته فکر که معلوم نیست کجای ورزش استان بوده اند به هر صورتی مسوولیت می گیرند و با آبرو و اعتبار این استان بازی می کنند.

 

وی در ادامه گفت: انشاالله باوجود استاندار و خبیر، معاون او، با این مسایل برخورد خواهد شد. اعتبار استان نباید توسط عده ای کوته فکر به بازی گرفته شود و نباید بگذاریم آن ها خانواده مقدس ورزش استان را با مشکل مواجه کنند.

 

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با شکست برابر میثاق امیدهای شما برای بقا در لیگ برتر کمرنگ تر شده است؟ گفت: خیر؛ مطمئن باشید که تیم ما در لیگ می ماند. باتوجه به حمایتی که از سوی استاندار و فرماندار ماهشهر شده است، من این قول را به مردم می دهم که تیم مان در لیگ می ماند. به نظر من قمر، فرماندار ماهشهر، عیدانه استاندار خوزستان به مردم ورزش دوست ماهشهر بوده است و با آمدن او جامعه ورزشی ماهشهر امیدوار شده است. به هر حال به همت بازیکنان مان و بازیکنانی که قرار است این هفته جذب کنیم، می توانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

 

وی در ادامه با بیان این که قرار است ابطحی با ما همکاری کند، افزود: با ابطحی صحبت کرده ام و به احتمال بسیار او از این هفته به کادرفنی تیم اضافه می شود. ابطحی، هم دلسوز استان است و هم دوست دارد که به استان ما کمک کند. او استاد و پیشکسوت من است و وقتی به تیم ما آمد با اختیار تام شروع به کار می کند. هدف من کمک به استان است و هیچ وقت به دنبال منیت نبوده ام.

 

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر کشور، دوم اسفندماه، میزبان میثاق تهران بود که در پایان با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد.

ارسال دیدگاه