دفعات بازدید: 2,758

تاریخ انتشار: 1392/12/05 - 4:54

لیگ جودو جنوب خوزستان برگزار شد

لیگ جودو جنوب خوزستان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

 

احمد امیری دبیر هیات جودو آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: هفته پایانی این مسابقات دوم اسفندماه به میزبانی آبادان برگزار شد.

 

وی با بیان این‌که رقابت‌ها طی سه هفته انجام شد، گفت: تیم‌های آبادان، خرمشهر، بندرامام‌خمینی(ره)، ماهشهر و ممكو ماهشهر در این پیکارها حضور داشتند.

 

دبیر هیات جودو آبادان درباره تیم‌های برتر خاطرنشان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها، آبادان قهرمان شد، بندرامام‌خمینی(ره) در جایگاه دوم قرار گرفت و خرمشهر هم عنوان سوم را به دست آورد.

 

وی با بیان این‌که سطح مسابقات بسیار خوب بود، عنوان‌کرد: قهرمانان خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. هدف از برگزاری این پیکارها هم شناسایی استعدادهای رده‌های سنی پایه بود تا چهره‌های خوب و آینده‌دار جودو استان شناسایی شوند.

 

امیری بیان‌کرد: خوزستان چهار ملی‌پوش جودو دارد که برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی پایه به معرفی این جودوکاران کمک کرد. به هر حال با سرمایه‌گذاری بیشتر، بازهم می‌توانیم در این رشته ملی‌پوش داشته باشیم.

 

وی در ادامه گفت: قرار است لیگ جودو شمال خوزستان هم برگزار شود تا تیم‌های برتر شمال و جنوب خوزستان وارد اردوی استان شوند. برگزاري چنين مسابقاتي از تدابیر ريیس هیات جودو استان است.

ارسال دیدگاه