دفعات بازدید: 828

تاریخ انتشار: 1392/12/07 - 21:51

مهران حاتمی: فعلا به تيم خودم فكر مي‌كنم تا مهرام

مهران حاتمی

مهران حاتمی پس از پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد در مرحله گروهی لیگ برتر کشور گفت: ديدار خیلی خوبی بود و بازیکنانم توانستند با لطف و حمایت تماشاگران، نتیجه را به نفع خود رقم بزنند.

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بازیکنانم در لحظاتی از بازی نشان دادند که اگر بخواهند تیم بسیار قدرتمندی هستند.

 

وی افزود: دانشگاه آزاد نیز تیم بسیار خوبی است و مربی خیلی خوبی دارد و به هر حال این تیم نیز سعی و تلاش زیادی انجام داده است. تیم ما بدون بازیکن خارجی مقابل دانشگاه آزاد بازی کرد در حالی که این تیم دو بازیکن خارجی در ترکیب خود داشت و از تمام فرصت ها برای این که بتوانند تیم شان را تقویت کنند استفاده کرده بودند، در کل بازی نزدیک و خوبی بود.

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درمورد دیدار بعدی تیمش گفت: پنج‌شنبه، هشتم اسفندماه به مصاف تیم قزوین می‌رویم. قزوين تیم دونده‌ای است و زحمت زیادی در این بازی‌ها کشیده است و فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم.

 

وی با بیان این‌که فعلا قصد ندارد درخصوص بازیکنان خارجی جذب شده تيمش اطلاع‌رسانی کند، درباره پيوستن صمد نيكخواه‌بهرامي و حامد حدادي به تیم مهرام اظهاركرد: ما اول تیم خودمان برای‌مان مهم است و بعد به تیم حریف فکر می‌کنیم. اگر زمانی قرار بود با این تیم روبه‌رو شویم، درخصوص آن فکر خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه