دفعات بازدید: 1,899

تاریخ انتشار: 1392/12/07 - 22:06

كياني‎زاده: براي ورزش بانوان استان برنامه‎ريزي مي‎كنيم

فرامرز کیانی زاده

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از مسوول ورزش بانوان اداره كل انتظار داریم برای ورزش بانوان استان برنامه هاي خوبی را در نظر بگیرد تا در سال 93 شاهد تحولي در اين بخش باشیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- فرامرز كياني زاده در نشست معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب‌ريیسان هیات‌های ورزشی استان و مسوولان ورزش بانوان شهرستان‌ها که امروز، هفتم اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و دید ما به ورزش علم محوری، برنامه ریزی و برنامه مداری است که بر همین اساس انتظار داریم همگی طبق این دیدگاه کار کنند.

 

وی با بیان اینکه ما به دنبال کار و نتیجه گرفتن هستیم نه به دنبال حرف زدن، افزود: طی دو سال گذشته ورزش بانوان استان به هر دلیلی مسوول نداشت اما من با شروع کارم خانم ناصری مقدم را به عنوان مسوول بانوان استان منصوب کردم و باتوجه به اینکه ناصری مقدم کارشناس ارشد تربیت بدنی است و در بخش پژوهشی اداره کل نیز کار کرده است، قطعا انتظار داریم برای ورزش بانوان برنامه هاي خوبی را در نظر بگیرد تا در سال 93 شاهد تحول در بخش بانوان باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: ما در انجام کارهای مان بسیار جدی هستیم و می خواهیم در بخش بانوان، هم در بخش همگانی آن و هم در بخش قهرمانی اش کار و برنامه ريزي كنيم. البته به نظر من وضعیت ما در بخش همگانی بهتر است.

 

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه وضعیت مدال آوری بخش بانوان به جز در رشته های سبکی، ضعيف بوده است. امیدوارم با برنامه ریزی اي که انجام می شود، طی سال های 93 و 94 بتوانیم مدال های بیشتری کسب کنیم اگرچه این روند، زمان بر است.

 

کیانی زاده با بیان این که واقعیت این است که ورزش بانوان کشور هم ضعیف بوده است، ادامه داد: باوجود خانم شهریان و تجربه او، امیدوار هستیم با برنامه هایی که ارايه می دهد، ورزش کشور در بخش بانوان متحول شود. امیدوارم شهریان با سوابقش تغییرات خوبی در ورزش کشور به وجود آورد. باتوجه به خوزستانی بودن شهریان از او انتظار داریم به ورزش خوزستان هم توجه بیشتری داشته باشد.

ارسال دیدگاه