دفعات بازدید: 2,334

تاریخ انتشار: 1392/12/07 - 23:05

نفرات برتر مسابقات قهرمانی سه گانه کشور مشخص شدند

ورزش سه گانه

مسابقات قهرماني ورزش سه گانه كشور به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار گردید و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

مسابقات قهرماني كشور و مرحله دوم باشگاهها از23 بهمن با حضور ورزشكاران 26 استان برگزار شد و بيست وپنجم بهمن ماه با معرفي برترين ها در هر دو بخش تيمي و انفرادي به پايان رسيد.

در رده سني نونهالان ودر بخش انفرادي،به ترتيب نيما انصاري از چهارمحال وبختياري،ابوالفضل مرادي از زنجان وحسين رضايي ازآذربايجان شرقي اول تا سوم شدند و در بخش تيمي،تيم هاي كردستان،آذربايجان شرقي وسمنان مقام هاي اول تاسوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سني نوجوانان و در بخش انفرادي امين سقايي از چهار محال و بختياري،پارسا محجوب از كرمانشاه وحامد خزايي ازخراسان جنوبي به مقامهای اول تا سوم دست یافتند و در بخش تيمي،تيم هاي چهار محال وبختياري،خراسان جنوبي و آذربايجان غربي عنوان هاي اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در رده سني جوانان و در بخش انفرادي نیز ،محمد غزنچاي از سمنان،ساسان مالمير از كرمانشاه و سيد محمد حسيني از گلستان به ترتيب در رده های اول تا سوم ایستادند و در بخش تيمي،تيم هاي خراسان جنوبي،سمنان و اصفهان به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

همچنین در رده سني اميد ودر بخش انفرادي، علي لطفي از فارس،محمد مهدي رحمتي از چهارمحال وبختياري و رضا زارعي از تهران صاحب مقامهای اول تا سوم شدند و در بخش تيمي،تيم هاي تهران،اصفهان و آذربايجان شرقي نیز عنوان هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

در رده سني بزرگسالان و در بخش انفرادي هم،سلمان تيموري از همدان،احسان امينيان از چهارمحال و بختياري و ميلاد طاهري از لرستان عنوان هاي اول تا سوم را از آن خود كردند و در بخش تيمي به ترتيب تيم هاي تهران اول شد ،اصفهان به مقام دوم دست يافت و تيم هاي مازندران و كيش به طور مشترك عنوان سومي اين دوره از رقابتها را کسب نمودند.

لازم به ذكر است كه مراسم اختتاميه اين دوره از رقابتها با اهداي كاپ و جوايز به برترين ها در شهرك انديشه بندرماهشهربرگزارشد.

ارسال دیدگاه