دفعات بازدید: 1,142

تاریخ انتشار: 1392/12/11 - 2:05

سرمربی پتروشیمی بندرامام: تاکنون یک درصد هم شانس یار ما نبوده است

پیمان

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام می گوید تاکنون یک درصد هم شانس یار تیمش نبوده است.

 

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر کشور، هشتم اسفندماه میهمان پتروشیمی نوری بودیم. باتوجه به این که در دور رفت در ماهشهر بازی‌مان با این تیم مساوی شده بود و همچنین حریف از پنج تنیسور خوب کشور بهره می‌برد، می‌دانستیم بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

 

وی با بیان این‌که باتوجه به شناختی که از این تیم داشتیم اردوی تمرینی‌مان را از 10 روز قبل از این دیدار در ماهشهر برپا کردیم، ادامه داد: برای رفتن به عسلویه دو پرواز داشتیم و همچنین از هتل محل اقامت‌مان تا محل برگزاری مسابقات 40 دقیقه فاصله بود که این دو موضوع در عملکرد تیم‌مان تاثیر گذاشت.

 

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام گفت: بازی خوبي بود و یک رکورد زمانی هم در لیگ ثبت شد، چرا که این دیدار 340 دقیقه به طول انجامید. ما در این بازی می توانستیم حریف مان را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهیم ولی درنهایت توانستیم با نتیجه 6 بر 4 پیروز شویم.

 

حسنی با بیان این که تاکنون در لیگ یک درصد هم شانس یار تیم ما نبوده است، افزود: ما در حالی که می توانستیم برخی مسابقات‌مان را به راحتی ببریم، کار به شرایط سخت کشیده شد. در همین بازی عارف احمدی‌فر، در دو مسابقه در حالی که دو گیم از حریفان خود پیش بود، بازی را واگذار کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به دیدار فردای پتروشیمی نوری و دانشگاه آزاد، گفت: این دیدار برای ما هم اهمیت دارد و در صورتی که پتروشیمی نوری برنده شود، این نتیجه به سود ما است.

 

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در ادامه درباره دیدار آینده تیمش مقابل شهرداری بابل، عنوان کرد: شهرداری بابل تیم جوانی است که اکنون در انتهای جدول قرار دارد. به نظرم 16 اسفندماه بازی ساده‌ای با این تیم خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه