دفعات بازدید: 2,087

تاریخ انتشار: 1392/12/11 - 2:20

سرپرست تیم بسكتبال پتروشیمی بندرامام: بازي با هفت‌الماس سخت و زیبا بود

مرمزی زاده سرپرست بسکتبال پتروشیمی

سرپرست تیم بسکتبال پتروشيمي بندرامام پس از برد سخت تیمش برابر هفت‌الماس قزوین در مرحله گروهي ليگ برتر كشور گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می کنم یکی از زیباترین بازی های لیگ را به نمایش گذاشتیم.

 

هوشنگ مرمزی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: هفت الماس تیم دونده، با انگیزه و جوانی است که از کادر فنی خوبی برخوردار است و نتیجه در این دیدار در وقت عادی به تساوی کشیده شد و درنهايت در سه وقت اضافی پنج دقیقه ای توانستیم این دیدار را به نفع خود به پایان برسانیم.

 

وی افزود: باتوجه به این‌که بازی با تیم هفت الماس در دور رفت نیز بازی خوبی بود، پیش‌بینی بازی سختی را داشتیم و این دیدار هم سخت بود و هم بسیار زیبا و هر دو تیم واقعا خوب بازی کردند و یک بسکتبال خوب را به نمایش گذاشتند.

 

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد: باتوجه به شرایط میزبانی هفت الماس و تماشاگران زیاد این تیم، بازیکنان تیم پتروشیمی توانستند بازی را مدیریت کنند و به شخصه از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

 

وی گفت: دوشنبه در دیدار برگشت‌مان مقابل فولاد ماهان میزبان هستیم. بازی با تیم‌های اصفهانی همیشه بازی‌های خوبی بوده و ما نیز با ریکاوری و تمریناتی که در طی این یکی، دو روز انجام می‌دهیم، باتوجه به این‌که برای‌مان بازی مهمی است، امیدواریم بتوانیم با نتیجه خوب این دیدار را پشت سر بگذاریم.

 

مرمزی‌زاده درخصوص جذب بازیکن جدید گفت: دنیل زوریچ، بازیکن هلندی ما در پست پنج است که در بازی با قزوین به میدان رفت. اریک دارسون نیز بازیکن آمریکایی‌مان است که در پست‌هاي چهار و پنج بازی می کند و حتما برای این‌که با شرایط بازی در ایران آشنا شود، در دیدارهای آینده از وی استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه