دفعات بازدید: 21,307

تاریخ انتشار: 1390/09/04 - 0:02

مسابقات پیش کسوتان سراسری پتروشیمی در ماهشهر

مسابقات پیش کسوتان پتروشیمی های سرتاسرکشور در ماهشهر به میزبانی برجسته وبه یادماندنی شرکت عملیات غیر صنعتی  به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان ماهشهر؛این رقابتها از روز سه شنبه در ماهشهر با حضور ۱۵ تیم از پتروشیمی های سراسر کشور برگزار گردید.

با پایان این رقابتها نتایج زیر بدست آمد:

نتایج رقابتهای تیمی:

۱- تیم بندرمام

۲-تیم تندگویان

۳-تیم عملیات غیر صنعتی

نتایج انفرادی:

۱- فرهاد خدایی

۲-وهاب ارض پیما

۳-فریدون کیمیاوی

4- رحمن شکوری

گفتنی است که به تیمها و نفرات برتر جایزه های نقدی و مدال وکاپ اهدا شد.

از نکات قابل توجه این مسابقات یک رکورد به یاد ماندنی بود که فرهاد خدایی بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام توانست بدون باخت و بدون دادن گیم در مسابقات انفرادی و تیمی عنوان قهرمانی را کسب نماید و یک رکورد بر جای گذارد.

فرهاد خدایی بازیکن با اخلاق پتروشیمی بندرامام با کسب این مهم رکورد مسابقات صنایع پتروشیمی را شکست.

میزبانی این دوره از مسابقات را امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر که در راس آن مردی زحمتکش به نام اصغر نظری وجود دارد بر عهده داشت که توانست با شایستگی این دوره از مسابقات را به پایان برساند.

هیئت پینگ پنگ ماهشهر مسئول کمیته داوری این دوره از مسابقات بود.

در این مسابقات هیئت پینگ پنگ شهرستان ماهشهر از سیده زهرا علوی کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران و قهرمان مسابقات نوجوانان ایران  همچنین علیرضا راشدیان داور بین المللی و تعدادی از پیشکسوتان پینگ پتگ ماهشهر تجلیل کرد.

زهرا علوی زیر نظر پدر زحمتکش خود سید منصور علوی که خود ایشان از قهرمانان ملی ایران میباشند تعلیم میبیند ایشان عناوین بسیاری را در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران کسب نموده است.

از عناوین قابل توجه سیده زهرا علوی میتوان به دعوت از ایشان به تیم ملی بزرگسالان اشاره نمود ایشان در حالی که نوجوانان هستند توانستند به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران در آکادمی تیم ملی دعوت شوند این مهم برگ زرینی دیگر از افتخارات این بانوی ماهشهری میباشد.

جا دارد در پایان از زحمات بی دریغ سید منصور علوی بازیکن پیشکسوت و قهرمان ایران که در موفیقت های بدست آمده سهم بسزایی داشته تشکر و قدردانی نمود.

 

 

 

 

 

 

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده داور بین المللی فدراسیون پینگ پنگ ایران جناب آقای علیرضا راشدیان از ماهشهر بود.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علیرضا راشدیان

    تاریخ : ۴ - آذر - ۱۳۹۰

    با تشکر از اطلاع رسانی دقیق بی نقص و سریعتان
    خسته نباشید


ارسال دیدگاه