دفعات بازدید: 1,936

تاریخ انتشار: 1392/12/13 - 1:58

عنوان سوم خوزستان در پيكارهاي “الیت‌کیک‌بوکسینگ” کشور

محمود امیری فر

عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی سبک الیت کیک‌بوکسینگ کشور به خوزستان رسید.

 

مهدی امیری‌فر، مربی تیم الیت کیک‌بوکسینگ استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات از هفتم تا نهم اسفندماه با حضور 12 استان به میزبانی یاسوج برگزار شد.

 

وی درباره تیم‌های برتر این رقابت‌ها، گفت: یاسوج عنوان قهرمانی را به دست آورد، شیراز در جایگاه دوم قرار گرفت و خوزستان هم مکان سوم را به خود اختصاص داد.

 

مربی تیم الیت کیک‌بوکسینگ خوزستان با بیان این‌که مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، درباره نفرات برتر خوزستان در رده سنی نونهالان عنوان کرد: ابوالفضل علیزاده، رضا ناصرپور معشوری، رضا رحیم‌زاده و شهاب ناصرپور معشوری به ترتیب در وزن‌های 25-، 28، 30- و 35- کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

 

وی به نفرات برتر رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: عارف حنومی و محمدرضا عنبری به ترتیب در وزن‌های 48- و 55- كيلوگرم نشان نقره را به خود اختصاص دادند.

 

امیری‌فر درباره نفرات برتر رده سنی جوانان، خاطرنشان‌کرد: سیدامیر عباسی، فرید تاجیک و علی عبرتابی به ترتیب در وزن‌های 56-، 60- و 65- کیلوگرم مدال طلا را به دست آوردند.

 

وی ادامه داد: در همین رده سنی مرتضی معرفی‌نژاد، محمدرضا حیدری، عادل جابری، حمیدرضا امیری‌نسب و خالد جادری به ترتیب در وزن‌های 48-، 60-، 71-، 80- و 80+ كيلوگرم گردن‌آویز نقره را ازآن خود کردند.

 

مربی تیم الیت کیک‌بوکسینگ استان بیان کرد: در همین رده سنی صادق حسینی، محمد مقدم و محمد کاظمی‌اصل به ترتیب در وزن‌های 48-، 60- و 80+ كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

 

وی به نفرات برتر رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: عدنان امیری در وزن 90- کیلوگرم به نشان طلا رسید و محمود تحریری در وزن 84- كيلوگرم مدال نقره را به دست آورد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • هیئت رزمی ماهشهر

    تاریخ : ۱۶ - اسفند - ۱۳۹۲

    ای ول قهرمانان تبریک میگم دست شما درد نکنه برادران امیری فر از اینکه کنار ورزشکاران هستید


  • رضا رستم خواه

    تاریخ : ۲۲ - اسفند - ۱۳۹۲

    با سلام خسته نباشید.استاد واقعا خوشحال شدم انشاالله بچه هارو ببری مسابقات برون مرزی و اونجا شاهد درخشششون باشیم


  • خالد جادر

    تاریخ : ۶ - فروردین - ۱۳۹۳

    با تشکر از استاد ها گرامی خود محمود ومهدی امیریفر


ارسال دیدگاه