دفعات بازدید: 2,408

تاریخ انتشار: 1392/12/18 - 14:47

رییس شورای ورزش پتروشیمی: الجيش صلابت سابق بسکتبال سوریه را نداشت

شاپور یاوری

رییس شورای ورزش شركت پتروشیمی بندرامام پس از پيروزي تيم بسكتبال پتروشيمي در نخستین دیدار خود در رقابت‌های غرب آسیا برابر الجيش سوريه گفت: حريف صلابت سابق بسکتبال سوریه را نداشت.

 

شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: باتوجه به اختلاف 44 امتیازی در بازی روز گذشته، واضح است که دو تیم فاصله زیادی با یکدیگر دارند و الجیش آن صلابت سابق بسکتبال سوریه را به دلیل شرایطی که کشورشان دارد، نداشت. البته تیم پتروشیمی نیز تیم محکمی است که ماه‌ها کار کرده و قهرمان لیگ گذشته بوده است و بین این دو تیم اختلاف زیادی وجود داشت.

 

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان خارجی تیم پتروشيمي در این دیدار گفت: گادزاریچ، بهترین بازیکن میدان شناخته شد و داوسون نیز عملکرد خوبی داشت. به هر حال این بازیکنان، بسکتبالیست‌های بزرگی هستند و زمان می‌برد تا با سیستم جدید آشنا شوند ولی خوشبختانه زود با تیم هماهنگ شدند.

 

وی به دیدار امروز تیمش با الکهربای عراق اشاره کرد و افزود: تیمی نیست که بتواند مزاحمتی برای‌مان ایجاد کند. البته نمی‌توان گفت بازی آسانی است ولی ما آن آمادگی لازم را داریم و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

 

رییس شورای ورزش شركت پتروشیمی بندرامام درخصوص گروه‌بندی این رقابت‌ها گفت: گروه ما نسبت به گروه دوم یک مقدار سخت‌تر است ولی ما کاری به این مساله نداریم و رو در روي هر تیمی که قرار گيريم، باید آن را شکست دهیم.

 

به گزارش ايسنا، تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام در نخستین دیدار خود در رقابت‌های غرب آسیا برابر الجيش سوريه با حساب 105 بر 61 به پيروزي رسيد تا گام محکمی در شروع این رقابت‌ها برداشته باشد.

ارسال دیدگاه