دفعات بازدید: 939

تاریخ انتشار: 1392/12/22 - 2:20

آغاز رقابت‌هاي ليگ دسته اول خوزستان

چهارمي خوزستان در ليگ فوتبال پيشكسوتان
خوزستان عنوان چهارمي رقابت‌هاي ليگ پيشكسوتان فوتبال كشور را به دست آورد. مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ پيشكسوتان فوتبال كشور كه با حضور تيم‌هاي مازندران، گيلان، اصفهان و خوزستان به ميزباني اصفهان برگزار شد، تيم خوزستان با شكست در ديدار نخست مقابل گيلان يكي از تيم‌هاي برگزاركننده ديدار رده بندي شد و در اين بازي نيز برابر اصفهان تن به شكست 3بر2 داد و عنوان چهارمي سال گذشته خود را تكرار كرد. در اين بازي‌ها خوزستان در حد و نام و آوازه‌اش حاضر نشد و برخي از مسائل و مشكلات حاشيه‌اي درون تيمي نيز به اين ناكامي كمك نموده است.
آغاز رقابت‌هاي ليگ دسته اول خوزستان
تيم‌هاي صعودكننده به مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي استان خوزستان آماده باشند تا به زودي رقابت‌هاي خود را آغاز كنند. كميته انضباطي هيات فوتبال در نظر دارد راي نهايي خود را درخصوص بررسي پرونده اعتراض جنوب‌باغملك عليه استقلال‌مسجدسليمان مبني بر استفاده از يك بازيكن غيرمجاز امروز (چهارشنبه) اعلام كند تا تيم‌ها پس از يك ماه و اندي از بلاتكليفي خارج شوند.
كلاس مربيگري براي مدارس فوتبال اهواز
يك دوره كلاس تربيت مربي ويژه مدارس فوتبال در اهواز تشكيل مي‌شود. براساس اعلام روابط عمومي هيات فوتبال خوزستان، اين دوره آموزشي قرار است با شركت 24 مربي از سراسر استان و به مدت 10 روز در نيمه دوم فروردين 93 در اهواز برگزار شود. داوطلبان شركت در اين كلاس ضرورتا بايد داراي حداكثر 30 سال سن و همچنين گواهي مربيگري درجه D كنفدراسيون آسيا و يا درجه 3 ايران باشند.
گوش‌شكسته‌هاي خوزستاني در شيراز
تيم كشتي آزاد و فرنگي جوانان خوزستان در رقابت‌هاي كشور كه در استان فارس برگزار مي‌شود، شركت مي‌كند.
رقابت‌هاي قهرماني كشور به ميزباني شهرستان شيراز هفدهم تا نوزدهم فروردين93 انجام مي‌گردد. تيم خوزستان به همراه استان‌هاي كرمانشاه، زنجان، گلستان، ايلام، تهران، قم، مركزي و گيلان، فارس در شيراز با هم به رقابت خواهند پرداخت. دو تيم برتر اين رقابت‌ها جوايز نفيسي دريافت مي‌كنند.
ژيمناستيك‌كاران خوزستاني در قهرماني كشور
مسابقات ژيمناستيك قهرماني نوجوانان كشور در كرج برگزار و تيم خوزستان حضور خواهد داشت.
در اين خصوص ايرج رشدي، رئيس هيات ژيمناستيك خوزستان گفت: ما تيم را براي قهرمان شدن مسابقات آماده كرديم كه اميدواريم بتوانيم همچون گذشته نماينده شايسته‌اي براي استان باشيم. وي در پايان يادآور شد: اگر از تيم خوزستان حمايت لازم بشود مي‌توانيم با خيالي آسوده و آرامش به مصاف حريفان برويم. گفتني است؛ تيم خوزستان با 10 شركت‌كننده و 3 همراه در مسابقات قهرماني نوجوانان كشور در كرج حضور مي‌يابد.

ارسال دیدگاه