دفعات بازدید: 1,060

تاریخ انتشار: 1392/12/22 - 2:26

پتروشیمی هم به فینال رسید

بعد از راهیابی تیم بسکتبال مهرام به فینال غرب آسیا، دو تیم پتروشیمی بندرامام و ASU اردن برای مشخص شدن نیمه دیگر فینال با هم مسابقه دادند. 

دنیل گادزاریچ بازیکن هلندی پتروشیمی که در بازی قبل با نماینده اردن به خاطر مصدومیت غایب بود در این دیدار به همراه اریک داوسون بازی کرد. 

پتروشیمی نیمه اول را با نتایج 26 بر 16 و 20 بر 16 برد و با توجه به نزدیک بودن نتیجه و در پیش بودن فینال، هر دو بازیکن خارجی به همراه ارسلان کاظمی و حامد آفاق در نیمه دوم کنار هم بازی کردند. 

نتیجه کوارتر سوم 25 – 25 مساوی شد.  

در حالی که بیشتر دقایق بازی با اختلاف 20 امتیاز پی گیری می شد در کوارتر آخر تیم اردنی اختلاف را کمتر کرد. در این میان ارسلان کاظمی هم که تنها بازیکن پتروشیمی با تعداد خطاهای بالا بود در میانه کوارتر با 5 خطا از بازی بیرون رفت اما دیگر بازیکنان  تیم، نتیجه را حفظ کردند. 

کوارتر آخر بازی با امتیاز کم و نتیجه 11 بر 7 به نفع پتروشیمی تمام شد و بازی هم با نتیجه 82 بر 64 به سود تیم ماهشهری به پایان رسید.  

دنیل بهترین بازیکن میدان

دنیل گادزاریچ با 20 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن زمین بود و ارسلان کاظمی هم با 13 امتیاز و 12 ریباند آمار دبل دبل داشت. مهدی کامرانی با 14 و اریک داوسون با 16 امتیاز دیگر بازیکنان تاثیرگذار پتروشیمی بودند.

وصام السوس با 23 امتیاز و 4 پاس گل در کنار احمد الدوری با 10 امتیاز و 12 ریباند بهترین های تیم اردنی بودند.

فینال در سالن آزادی

با این نتیجه طبق پیش بینی دو تیم مهرام و پتروشیمی در ساعت 18 فردا 22 اسفند فینال بازیها را در سالن آزادی برگزار می کنند. تیم های ASU اردن و الکهربا عراق هم بازی رده بندی سوم و چهارمی را انجام می دهند. 

ارسال دیدگاه