دفعات بازدید: 1,045

تاریخ انتشار: 1392/12/24 - 1:07

حاتمی: حدادی هر کاری می خواست در زیر حلقه انجام داد/ گادزاریچ: در ایران نمی مانم

مهران حاتمی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی و بازیکن مصدوم این تیم بعد از دیدار فینال غرب آسیا در مورد این بازی و شرایط تیم صحبت کردند.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار فینال غرب آسیا و ناکامی دوباره در این بازیها توضیح داد: ما تمام سعی خود را انجام دادیم اما با بدشانسی روبرو شدیم. دنیل گادزاریچ بازیکن بزرگی بود که این را به خوبی در فینال نشان داد و تا جایی که در زمین بود با 10 امتیاز جلو بودیم اما وی و حامد سهراب نژاد همزمان مصدوم شدند و به این ترتیب پست 5 تیم از دست رفت. 

وی در مورد ارسلان کاظمی گفت: بازی بسکتبال 40 دقیقه است و ما ارسلان را برای حفظ در نیمه دوم با بالا رفتن خطاها روی نیمکت نشاندیم و در انتهای بازی هم شرایط به شکلی بود که باید در زمین پرس انجام می دادیم چون در زیر حلقه کسی را نداشتیم و برای وارد نشدن بازیکنان حریف به زیر حلقه  این کار لازم بود، به همین دلیل هم دیگر از ارسلان استفاده نکردیم. 

نبود پست 5 به تیم ضربه زد

حاتمی با اشاره به مشکل پست 5 ادامه داد: نبود بازیکن پست 5 ضربه زیادی به ما زد و حامد حدادی هر کاری که می خواست در زیر حلقه انجام داد در حالی که در نیمه دوم این اتفاق نیفتاد. وقتی تیم شما در یک نقطه مشکل داشته باشد تاثیر زیادی در بازی می گذارد اما برای ادامه کار سعی می کنیم مشکل پست 5 را حل کنیم.  

وی در مورد تاثیر روحی این شکست در ادامه کار تیم گفت: من و بازیکنان از بازی تیم خوشحالیم. وقتی نتیجه به دست نیامد دیگر کاری نمی توان انجام داد و باید به بازیهای بعدی فکر کنیم. به هر حال تیم ما در فینال از نظر مهره ای با مصدومیتها کم آورد و چون در میان بازی این اتفاق افتاد دیگر کاری از دستمان برنمی آمد. 
 
حاتمی در مورد گادزاریچ توضیح داد: باید در مورد دنیل با پزشکان صحبت کنیم. آسیب دیدگی این بازیکن قدیمی بود و با ضربه ای که در بازی به وی وارد شد مشکل بیشتری پیدا کرد اما برای ماندن یا نماندنش باید با مشورت پزشکی تصمیم بگیریم. 

گادزاریچ: در ایران نمی مانم 

دنیل گادزاریچ که برخوردی با حامد حدادی در جریان بازی داشت و مصدومیتش تشدید شد، گفت: نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد و فکر نمی کنم عمدی هم در کار بود. اصل مصدومیتم به بازی روز دوشنبه برمی گردد که در بازی فینال هم تکرار شد. 

وی در مورد ماندن در ماهشهر تاکید کرد: کار من در اینجا تمام شد و با اتمام بازیهای غرب آسیا به خانه می روم تا به شرایط کمرم رسیدگی و مشکلات آسیب دیدگی را حل کنم.

ارسال دیدگاه