دفعات بازدید: 1,554

تاریخ انتشار: 1393/01/03 - 1:14

پترو شیمی بندر امام مقتدرانه قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شطرنج بانوان شد

پتروشیمی بندرامام

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر، هفتمین دوره رقابت‌هاي ليگ برتر بانوان از 23 اسفند ماه با حضور 8 تيم دانشگاه آزاد اسلامی، پترو شیمی بندر امام، تاید واتر، هیأت تهران، اکسیر کرج، طبرستان، شهر ری و فرزین آغاز شد و در نهایت نیم فصل این دیدارها با قهرماني تيم پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

در دور پاياني اين پيکارها، تیم پتروشیمی بندر امام با گذشتن از سد حریفان خود و کسب 28 امتیاز، موفق شد عنوان قهرمانی دور رفت این رقابت ها را به خود اختصاص دهد و تیم تاید واتر  با 23.5 امتیاز در سایه قهرمانی ایستاد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20.5 امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

تيم پتروشیمی بندر امام با ترکيب بازيکنان و استاد بزرگاني چون سارا سادات خادم الشریعه، میترا حجازی پور، شادی پریدر، غزل حکیمی فرد و مینو عسگری زاده  در این مسابقات حضور یافت.

همچنین تیم هیأت تهران با 10.5 امتیاز، اکسیر کرج با 9 امتیاز، شهر ری با 7 امتیاز، فرزین با 7 امتیاز و طبرستان با 5.5 امتیاز در رده چهارم تا هشتم ایستادند.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • Ali

    تاریخ : ۷ - فروردین - ۱۳۹۳

    سلام ايا اين تيم نفرات بومي هم دارد؟ با وجود نفرات بومي خوبي كه در استان و ماهشهر وجود دارد قهرماني اين تيم كه بازيكنش حتي نميدادند كه ماهشهر يا بتروشيمي بندر امام در كجاي نقشه ايران قرار دارد ثمري براي شطرنج استان يا منطقه دارد؟ متأسفانه ورزش در بتروشيمي بندر امام سليقه اي اداره ميشود. اميدوارم اين كامنت را منعكس نمائيد البته مطمئن نيستم. متشكرم


  • رضا سیستان

    تاریخ : ۱۰ - فروردین - ۱۳۹۳

    با سلام و تبریک سال نو خدمت آقای کاظمی نژاد،این عکس مربوط به تیم تاید واتر هرمزگان در لیگ برتر کشور می باشد و عکس تیم بندر امام(ره) در سایت http://www.ircf.ir در دسترس است،قضیه قهرمانی تیم بندر امام با بازیکنان تمام غیر بومی با رکورد کسب تمام امتیازات 28 برد از 28 بازی(توسط 4 بازیکن این تیم)!! و 7 بازی تیمی از یک سو جای تبریک دارد از یک سو جای نگرانی از عدم استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی دارد امیدوارم تیم شطرنج اقایان در سال 93 با حضور 100% بازیکنان و کادر فنی بومی باعث دلگرمی شطرنج دوستان منطقه شود با تشکر رضا سیستان.


ارسال دیدگاه