دفعات بازدید: 392

تاریخ انتشار: 1393/01/03 - 1:28

از اماکن ورزشی نگهداری صحیحي نمي‌شود

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از روساي هيات‌هاي استان خواست كه نگهداری صحیحي از اماکن ورزشی داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- حمید شکیبامهر در نشست روسای هیات های ورزشی استان با مدیرکل ورزش و جوانان که روز گذشته، 26 اسفندماه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید بگویم تمام اماکن ما در اختیار هیات های ورزشی هستند که متاسفانه بعضا نگهداری صحیحي از این اماکن صورت نمی گیرد.

 

وی ادامه داد: من دیده ام سالنی که هزینه کف‌پوش آن نزدیک به 100 میلیون تومان شده است، به خوبی از آن نگهداری نمی شود. همان‌طور که می‌دانید هزینه های کولرهای دو تیکه نیز بالای 4 میلیون تومان است. طی بازدیدی که من و کیانی‌زاده از یک سالن داشتیم، مشاهده کردیم که تمام کولرها با وجود این‌که فقط 2 سال از عمر آن‌ها می گذرد، سوخته بودند. این‌ها اموال بیت‌المال هستند و خواهش می کنم از این اماکن نگهداری درستی صورت بگیرد.

 

معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: آن‌چه باعث دردسر و مشکل برای ما شده است، عدم پرداخت هزینه های آب و برق مصرفی است. برخی هیات ها هستند که هزینه آب و برق آن‌ها 9 میلیون تومان است و این هزینه مربوط به یک سال آن‌ها می باشد که هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

 

وی در پایان گفت: نمی دانم این مشکل باید چگونه برطرف شود ولی امیدوارم در سال جدید هیات ها روی این موارد تجدید نظر کنند.

ارسال دیدگاه