دفعات بازدید: 2,641

تاریخ انتشار: 1393/01/10 - 11:49

ريیس هیات وزنه‌برداری خوزستان درگذشت

مهمدی

محمدزمان مهمدی، ريیس هیات وزنه‌برداری خوزستان و بنیان‌گذار رشته پاورلیفتینگ در استان، دار فانی را وداع گفت.

 

علیرضا مرادحاجتی، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با تاييد اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: وي روز گذشته (جمعه) در جاده مسجدسلیمان و در حالي كه در حال عبور از عرض خيابان بوده است به دليل برخورد يك خودرو به وي، درگذشت.

 

وی درباره مراسم تدفین محمدزمان مهمدي گفت: طی آخرین تصمیمات گرفته شده، قرار است وي ساعت 10 صبح فردا (يكشنبه) در مسجدسلیمان به خاک سپرده شود.

 

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری عنوان کرد: مهمدی استعدادیاب خیلی خوبی بود و چندین سال مربی وزنه‌برداری باشگاه ما بود و توانست چندین دوره متوالی باشگاه ملی‌حفاری را قهرمان ایران و آسیا کند.

 

وی بیان کرد: همه مهمدی را می‌شناسند؛ او خصلت‌های مردانه داشت و همیشه به دنبال کمک به جوانان بود. وي تلاش می‌کرد تا وزنه‌برداری را به مقصد برساند و همیشه به دنبال کمک به افراد توانمند در این رشته بود.

 

مرادحاجتی گفت: مهمدی توانمند و پرتلاش بود و برای وزنه‌برداری استان و کشور زحمات بسیاری کشید. به نظرم تمام ملی‌پوشان کشور مديون مهمدی هستند، چرا که بیشتر ملی‌پوشان از کانال باشگاه ملی‌حفاری رد شدند و او هم مربی ما بود.

ارسال دیدگاه