دفعات بازدید: 1,165

تاریخ انتشار: 1393/01/16 - 14:20

پتروشیمی دومین بسکتبالیست خارجی‌اش را جذب کرد

ماهشهر

تیم بسکتبال پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران برای حضوری قدرتمند در مرحله پلی آف لیگ برتر گارد راس آمریکایی به نام جاناتون گیبسون جذب کرد.

 

ماهشهری ها که تنها تیم بدون شکست لیگ هستند با تمام شدن قرارداد دنیل گادزوریچ هلندی این بازیکن آمریکایی را به خدمت گرفته اند.

 

گیبسون 27 ساله 188 سانتی متر قامت دارد و کارش در این فصل را در لیگ چین آغاز کرده  است و میانگین 32 امتیاز در هر مسابقه را دارد. او پیش از این نیز در لیگ کشورهای ایتالیا و ترکیه نیز حضور داشته است و بازیکنی امتیازآور شناخته می شود.

 

پتروشیمی جز این بازیکن اریک داسون آمریکایی را نیز برای مرحله پلی آف در اختیار دارد.

 

مرحله پلی آف از هجدهم فروردین آغاز می شود.

**********

بسکتبالیست 222 سانتی‌متری در حال پیوستن به پتروشیمی

در حالی که در روزهای گذشته خبری مبنی بر توافق جاناتون گیبسون آمریکایی با تیم بسکتبال پتروشیمی منتشر شد گفته شده که این تیم ماهشهری‌ به دنبال جذب یک بازیکن صرب دیگر است تا او را جایگزین اریک داسون آمریکایی کند.

 نژاد سینانوویچ سنتر 222 سانتی‌متری است که گفته شده با تیم پتروشیمی به توافق رسیده و در کنار گیبسون دومین خارجی تیم جنوبی محسوب خواهد شد. این بازیکن که قامتی بسیار بلند دارد سنتری با تجربه است که سابقه درخشش در لیگ‌های اروپایی را نیز دارد. او دو فصل گذشته خود را در لیگ اسپانیا گذرانده است.

 او سابقه بازی در لیگ‌های اسپانیا،‌ بوسنی و اسلوونی را نیز دارد و عناوین متعددی با تیم‌هایش بدست آورده است.

ارسال دیدگاه