دفعات بازدید: 2,119

تاریخ انتشار: 1393/01/18 - 0:10

رييس شوراي ورزش پتروشیمی بندرامام: تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم

رييس شوراي ورزش شركت پتروشیمی بندرامام پیش از دیدار این تیم برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر در مرحله پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور گفت: برای بازی فردا آماده هستیم و باتوجه به این‌که مدعی قهرمانی هستیم، به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

شاپور یاوری

 

شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: تیم صنايع ماهشهر تیم خوبی است ولی تیم ما بهتر بسته شده و شرایط دو تیم یک مقدار متفاوت است.

 وی درخصوص سطح مسابقات لیگ گفت: به عنوان یک علاقه‌مند به بسکتبال، انتظار دارم که این رشته ورزشی سال به سال پیشرفت کند که نتیجه آن نیز رشد تیم‌ملی خواهد بود ولی من این پيشرفت را در لیگ ندیدم. برخی از تیم‌ها ضعیف بسته شده‍‌اند و به دلیل مسايل مالی یا مدیریتی، بازیکنان درست بین تیم‌ها تقسیم نشده‌اند. وقتی یک تیم خیلی قوی و یک تیم خیلی ضعیف باشد، نتیجه از پیش معلوم خواهد بود و به نظرم کمتر در لیگ تعادل وجود داشت.

 رييس شوراي ورزش شركت پتروشیمی بندرامام درباره برگزاری مرحله گروهی (مرحله قبل) لیگ اظهارکرد: برای من همچنان این ابهام وجود دارد که چرا این مرحله انجام شد! تمایل ما این بود که مسابقات طبق روال سال‌های گذشته برگزار شود.

 وی درخصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: نژاد سینانوویچ، بازیکن صرب 222 سانتی‌متری خوبی است كه به عنوان سنتر به تيم ما اضافه خواهد شد. وي نسبت به ديگر گزينه‌ها شرایط بهتری دارد و قرار است جایگزین اریک داوسون شود. البته هنوز توافق نهایی انجام نشده ولی در بازی‌های آینده ما حضور خواهد داشت. همچنين جاناتان گیبسون گارد راس 188 سانتی‌متری آمریکایی‌ است که هنوز با او به توافق نهایی نرسیده‌ایم.

ارسال دیدگاه