دفعات بازدید: 2,561

تاریخ انتشار: 1393/01/21 - 12:01

پتروشیمی بندر امام یک آسمان‌خراش صربستانی به خدمت گرفت

یاوری,شاپور,شورای ورزش,بندرامام,لیگ,بسکتبال,غرب آسیا,نتایج بندرامام,

رئیس شورای ورزش پتروشیمی بندر امام از جذب یک بازیکن صربستانی ۲ متر و ۲۱ سانتی خبر داد.

شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار داشت: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای حضور قوی‌تر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر یک بازیکن صربستانی را به خدمت گرفت.

وی افزود: این بازیکن ۲٫۲۱ متری سینانویچ نام دارد و در پست پنج توپ می‌زند و پیش از این عضو تیم والادولید اسپانیا بوده است.

رئیس شورای ورزش پتروشیمی بندر امام ادامه داد: این آسمان‌خراش صربستانی به جمع تیم اضافه شده و تمرینات خود را با دیگر بازیکنان آغاز کرده است.

یاوری تصریح کرد: درصدد جذب یک بازیکن خارجی دیگر نیز هستیم که مقدمات آن فراهم شده و این بازیکن جدید به زودی به جمع تیم اضافه خواهد شد.

وی اذعان داشت: این بازیکن آمریکایی جاناتان گیبسون نام دارد و در پست‌های یک، دو و سه بازی می‌کند.

رئیس شورای ورزش پتروشیمی بندر امام یادآور شد: گیبسون ۲۷ ساله ۱۸۸ سانتی‌متر قد دارد و فصل گذشته را در لیگ چین بازی کرده و میانگین ۳۲ امتیاز در هر مسابقه را دارد.

یاوری خاطرنشان کرد: این بازیکن آمریکایی پیش از این نیز در لیگ کشورهای ایتالیا و ترکیه حضور داشته و بازیکنی امتیازآور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پتروشیمی بندر امام با حضوری قوی در لیگ امسال تاکنون تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در اندیشه کسب مقام قهرمانی است.

بندر امامی‌ها که صعود خود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را حتمی می‌دانند برای مقابله با تیم مهرام تهران که حامد حدادی ۲٫۱۸ متری را در اختیار دارد، اقدام به جذب سینانویچ ۲٫۲۱ متری کرده‌اند.

تیم پتروشیمی بندر امام دو بازیکن خارجی قبلی خود یعنی دانیل گرادزریچ هلندی و اریک داوسن آمریکایی را در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا که اواخر اسفندماه ۹۲ در تهران برگزار شد را یکی به دلیل مصدومیت و دیگری را به دلیل عدم رضایت از عملکردش از دست داد.

تیم پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار خود در مرحله یک‌چهارم نهایی فردا پنج‌شنبه باید به مصاف همشهری خود یعنی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر برود.

شاگردان مهران حاتمی در نخستین دیدار خود در این مرحله ۹۱ بر ۵۹ از سد ماهشهری‌ها گذشتند.

در این مرحله که به صورت دو از سه برگزار می‌شود چنانچه تیم پتروشیمی بندر امام در مسابقه فردا نیز به پیروزی برسد، به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود می‌کند.

در مرحله نیمه نهایی نیز برنده مصاف دربی بسکتبال خوزستان باید به مصاف برنده دربی بسکتبال اصفهان برود.

ارسال دیدگاه