دفعات بازدید: 925

تاریخ انتشار: 1393/01/22 - 3:49

مهرام و پتروشیمی بندرامام به نیمه نهایی رسیدند/ تکلیف اصفهانی ها به بازی سوم کشید

بسکتبال ایران

تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام با دومین برد پیاپی در پلی آف سوپرلیگ بسکتبال به مرحله نیمه نهایی رسیدند. تیم ذوب آهن هم با برد ثانیه های آخر مقابل ماهان، پلی آف اصفهان را به بازی سوم کشاند.

تکلیف دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال با پیروزی دوم مهرام و پتروشیمی بندرامام مشخص شد. تیم مهرام که در تهران هم هفت الماس قزوین را شکست داده بود، در بازی دوم که عصر امروز در سالن اختصاصی هفت الماس برگزار شد با نتیجه 73 بر 46 تیم قزوینی را برد و به دور نیمه نهایی رفت. 

نیمه اول بازی با نتیجه 34 بر 24 به نفع شاگردان هاشمی تمام شده بود و تیم هفت الماس در دو دقیقه آخر بازی از مرز 40 امتیاز گذشت. 

مهرامی ها در مرحله نیمه نهایی که از 31 فروردین آغاز می شود با تیم دانشگاه آزاد روبرو می شوند. تیم دانشگاه آزاد با توجه به انصراف همیاری زنجان از مرحله پلی آف، بدون انجام بازی به نیمه نهایی صعود کرده بود. 

تیم پتروشیمی بندرامام هم برای دومین بار صنایع پتروشیمی را برد. قهرمان فصل گذشته لیگ در نیمه اول با نتیجه 52 بر 34 و در پایان با نتیجه نهایی 104 بر 65 صنایع را شکست داد و با صعود به مرحله نیمه نهایی منتظر نتیجه دربی اصفهان برای تعیین حریف این مرحله شد.

ذوب آهن اصفهان که در بازی اول پلی آف از فولاد ماهان شکست خورده بود با گل ثانیه های آخر ایمان زندی با نتیجه 65 بر 63 بازی دوم را برد و به این ترتیب تکلیف دربی- پلی آف اصفهان به بازی سوم در روز 25 فروردین کشید. ذوب آهن با توجه به رده بالاتر در مرحله قبلی بازیها، میزبان این مسابقه خواهد بود. 

ارسال دیدگاه