دفعات بازدید: 2,372

تاریخ انتشار: 1393/02/05 - 18:45

مسابقات طناب زنی ویژه بانوان در ماهشهر برگزار میگردد

خانم کیماسی

مسابقات طناب زنی بانوان برای دومین بار در ماهشهر برگزار می شود.

سیمین کیماسی مدیرعامل باشگاه ورزشی مهرگان در مصاحبه با پایگاه خبری ورزش ماهشهرعنوان کرد : با توجه به هماهنگی و همکاری با هیئت ورزش های همگانی ماهشهر قصد داریم در جهت توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در اولین گام مسابقات طناب زنی ویژه بانوان را در ماهشهر برگزار کنیم.

کیماسی در ادامه افزود : با توجه به توافقات صورت گرفته تا پایان نیمه اول سال  93 قصد داریم 5 همایش مختلف را در رشته های مختلف همگانی برگزار نمایم البته کار اجرایی این مسابقات به عهده هیئت ورزش های همگانی می باشد.

یادآور میشویم که خانم سیمین کیماسی هم اکنون مدیریت موسسه مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان (شعبه شهرک بعثت ) را به عهده دارد که بر اساس این مهم ایشان از مسابقات ورزشی برای کودکان و نوجوانان نیز خبر داد و افزود : بزودی مسابقات دو همگانی را در سطح کودکان و نوجوانان با هماهنگی و همکاری هیئت ورزش های همگانی ماهشهر نیز در شهرک بعثت برگزار خواهیم کرد.

((((مسابقات طناب زنی بانوان روز چهارشنبه ساعت 18/15 در ماهشهر – ناحیه صنعتی – سالن حجاب برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم بانوان آزاد خواهد بود)))

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • soheilavashahi

    تاریخ : ۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    ba salam va khaste nabashid be modiriate mohtarame sayt va tamame afradi ke mara dar amr varzesh yarimiresanand…
    tashakor mikonam az sarkar khanome keymaci ke varzeshe shahrestane mahshahr ro ham be shekle madi va ham maanavi hemayat mikonand.
    enshala ba hamyari va komake shoma doostane aziz va hamchenin hemayate jenabe aghaye kazeminezhad gamhaye moaseri ro dar zamineye varzeshe mahshahr bardarim. be omide anrooz….


ارسال دیدگاه