دفعات بازدید: 5,216

تاریخ انتشار: 1390/09/04 - 18:53

پتروشیمی بندر امام آماده میزبانی بازی‌های غرب آسیا است

‘مهران شاهین‌طبع’ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرعه‌كشی مسابقات بسكتبال غرب آسیا امروز جمعه در لبنان برگزار خواهد شد كه تیم‌ها به دو گروه پنج تیمی تقسیم شده و با حذف یك تیم از هر گروه، مرحله حذفی مسابقات شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: پتروشیمی بندر امام برای میزبانی این بازی‌ها در مرحله گروهی اعلام آمادگی كرده است.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام در ادامه در ارتباط با بازی روز گذشته تیم خود در برابر تیم بسكتبال ملی حفاری اهواز گفت: دیدار مقابل این تیم، بازی نسبتا خوبی بود اما قطعا در آینده بهتر خواهیم شد.

شاهین‌طبع با ابراز نگرانی از مصدومیت‌های مكرر بازیكنان تیم خود، تصریح كرد: این مصدومیت‌ها تیم را با محدودیت‌هایی مواجه كرده است كه امیدواریم هر چه زودتر از این مقطع گذر كرده و با قدرت كامل به مصاف حریفان برویم.

وی همچنین با اشاره به پایان قرارداد ‘كلود ماركوس’ بازیكن فرانسوی این تیم اظهار داشت: اقدام به جذب یك بازیكن خارجی دیگری كردیم كه هم اكنون برای تست پزشكی در تهران حضور دارد.

سرمربی تیم بسكتبال پتروشیمی بندر امام با خودداری از اعلام نام این بازیكن خارجی، تأكید كرد: در صورت شركت این بازیكن در تمرینات و تایید فنی، متعاقبا اسم او را نیز اعلام خواهیم كرد.

تیم پتروشیمی بندر امام در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسكتبال كشور عصر پنج‌شنبه در مجموعه ورزشی اندیشه شهرك بعثت ماهشهر میزبان تیم هم‌استانی خود ملی حفاری اهواز بود كه توانست این تیم را با نتیجه 77 بر 64 با شكست بدرقه كند.

ارسال دیدگاه