دفعات بازدید: 710

تاریخ انتشار: 1393/02/13 - 15:33

حاتمی: گره‌خوردن بازي پتروشيمي و مهرام طبیعی است

مهران حاتمی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، دو پیروزی اخير تیمش را برابر مهرام در فینال ليگ برتر حاصل تلاش و همدلی بازیکنانش دانست.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بازی روز گذشته پراسترس، پرتنش و سخت بود ولی خدا را شکر بازیکنانم بازی را در کوارتر چهارم بسیار خوب مدیریت کردند و توانستیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: رسیدن ما به دو پیروزی برابر مهرام، حاصل تلاش و همدلی بازیکنان‌مان و در واقع جواب زحمات مسوولان پتروشیمی بود.

وي درباره حضور بسیار خوب تماشاگران در سالن ماهشهر عنوان کرد: تماشاگران همیشه حامی ما بودند و ما را تنها نگذاشته اند. آن‌ها تاكنون کمک‌هاي بسیاری به ما کرده اند و در دو بازی گذشته نیز، همه جانبه بازیکنان و تیم را تشویق کردند و ما نيز با حمايت‌هاي آن‌ها توانستیم بازی‌هاي بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که علت گره خوردن بازی روز گذشته چه بود؟ گفت: هر دو تیم توانمند و بزرگ هستند و طبیعی است که این اتفاق رخ دهد.

حاتمی درباره تیم مهرام خاطرنشان‌کرد: آن‌ها عملکرد خوبی داشتند و خوب کار کردند. مهرام تیم بسیار خوبی است و قهرمان آسیا هم می‌باشد.

وی درباره دیدار سوم تیمش برابر مهرام عنوان کرد: ما آماده هستیم و بازیکنانم زحمت خود را کشیده اند و امیدوارم در دیدار سوم، بازی بهتری را ارايه دهیم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آيا می توانید با پيروزي در دو بازي آينده برابر مهرام، قهرمانی خود را مسجل کنید؟ گفت: ما فقط به بازی آینده فکر می‌کنیم و به دنبال این هستیم که یک بازی خوب را ارايه دهیم و نتیجه آن را به دست آوریم.

ارسال دیدگاه