دفعات بازدید: 1,693

تاریخ انتشار: 1393/02/15 - 21:59

جوسازی بر علیه پتروشیمی / هدیه ای بنام چوب طبل از سوی تماشاگران مهرام به تماشاگران پتروشیمی!!!!

در سومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بین تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران تماشاگران مهرام سنگ تمام گذاشتند!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر در سومین دیدار مهرام با پتروشیمی در چارچوب لیگ برتر بسکتبال کشور تماشاگران مهرام شروع کننده حواشی و درگیری در این مسابقه شدند و با پرتاب چوب طبل به سمت تماشاگران پتروشیمی بندرامام باعث مصدومیت یکی از تماشاگران پتروشیمی شدند که این امر باعث شد برخی تماشاگران پتروشیمی هم واکنش نشان دهند.

داورپناه

صمد نیکخواه بهرامی

تماشاگران فهیم و نمونه پتروشیمی بندرامام یکی از بهترین ها در کشور هستند

این جریان تاسف بار در حالی رخ داد که تماشاگران و هواداران پتروشیمی بندرامام استقبال خوبی از بازیکنان و هواداران مهرام در ماهشهر داشتند و حتی مطابق عکسی که میبینید بازیکنان مهرام در بین تماشاگران با اخلاق پتروشیمی بندرامام راهی محل اقامت خود شدند.

تماشاگران مهرام رسم مهمان نوازی را به جا نیاوردند

همانگونه که در برنامه شبکه سوم ملاحظه شد تماشاگران پتروشیمی بندرامام به خاطر زخمی نشدن مجبور به ترک جایگاه خود و فرار بسوی سمت دیگر سالن مسابقه شدند ضمن اینکه متاسفانه برخی بازیکنان مهرام موجب تحریک هر چه بیشتر تماشاگران مهرام هم شدند!! حال سوال اینجاست که آیا این تماشاگران کوچکترین مشکلی در ماهشهر برای مهرامی ها ایجاد کرده بودند؟

تماشاگران پترو

مجری شبکه سوم در بازی اول و دوم : تماشاگران ماهشهر نمونه هستند و فقط مشغول به تشویق تیم خود هستند 

مجری های بازی اول و دوم آقایان آتشی و رضاپور که از کارشناسان و پیشکسوتان بسکتبال کشور نیز هستند بارها در گزارش خود تماشاگران ماهشهری را فهیم خواندند و گفتند که بازی در یک جو بسیار خوب و پرشور  در حال برگزاری میباشد.

در پایان مطمئن هستیم تماشاگران و هواداران فهیم و پرشور پتروشیمی بندرامام باز هم فرهنگ اصیل خود را به رخ خواهند کشید و میزبان خوبی برای مهرامی ها خواهد بود .

ارسال دیدگاه