دفعات بازدید: 847

تاریخ انتشار: 1393/02/16 - 0:54

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی: کجای دنیا بلندگو را دست تماشاگر می دهند؟

مسعود سیاهپور

دیدار سوم سوپرلیگ بسکتبال سهم فینال امسال را از حاشیه و جنجال ادا کرد. رئیس فدراسیون بسکتبال تماشاگران ماهشهری را مقصر اصلی این حواشی می داند.
مسعود سیاهپور سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از اتفاقات بازی فینال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: متوجه علت شروع درگیری هواداران نشدیم؛ اما فیلمها را بررسی می کنیم و در صورت نیاز برای برخورد با تماشاگران این کار را انجام می دهیم. اما در هر حال حجم پرتاب بطری از سمت پایین و طرف هواداران مهرام به سمت تماشاگران ماهشهری بیشتر بود.

وی ادامه داد: در تمام بازیهای قبلی خمجانی و آوانسیان ناظران فدراسیون به ما می گفتند که صدای طبل و دهل در زمان شروع مسابقه قطع شود و سایز آنها نیز نباید بالاتر از نیم متر باشد ما هم این موضوع را رعایت کردیم اما در دیدار امروز این قوانین رعایت نشد و شخص مشحون رئیس فدراسیون تاکید داشت که این طبلها باید در سالن باشند.

سیاهپور تاکید کرد: در کجا دیده می شود که بلندگو را دست تماشاگر بدهند تا کل سالن را در اختیار داشته باشند؟ بلندگوهایی که ما در سالن ماهشهر برای موسیقی گذاشته بودیم هم در زمان وقت استراحت بین بازی و شروع مسابقه همیشه قطع می شد.

ارسال دیدگاه