دفعات بازدید: 1,511

تاریخ انتشار: 1393/02/16 - 14:07

یاوری: فدراسیون بسکتبال مقصر ایجاد حواشی بازی مهرام و پتروشیمی است

یاوری شاپور

مدیر ورزشی پتروشیمی بندرامام گفت: مقصر حواشی دیدار پتروشیمی و مهرام فدراسیون بسکتبال بود چون آنها نتوانستند نظم را برقرار کنند 

شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار مهرام و پتروشیمی اظهار داشت: متاسفانه مسئولان فدراسیون در این قضیه یک طرفه به قاضی رفتند. ما و مهرام دو رقیب هستیم و بیرون از مسابقه هم رفاقت داریم و فدراسیون نباید این گونه برخورد کند.

وی ادامه داد: سوال من این است که اگر فدراسیون بسکتبال می‌گوید تماشاگران ما مشکل فرهنگی دارند قبول، اما چرا آنها که مسئول برگزاری مسابقه هستید، نتوانستید نظم را برقرار کنند؟ اگر سنگی به سالن آورده شد، چرا جلوی آن را نگرفتید؟ ما در ماهشهر 4 هزار نفر را در سالن داشتیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و خودشان هم تعریف و تمجید کردند.

مدیر ورزشی پتروشیمی بندرامام در مورد اینکه مشحون گفته است اعتقادی به حضور پلیس در سالن ندارد، گفت: مشکل اصلی همین جاست، اگر اعتقادی ندارند، چرا به مشکل خوردند و خودشان نتوانستند کنترل کنند؟ چرا بعد از اینکه به مشکل می‌خوردند به فکر چاره هستند؟ مگر اعتقاد آنها وحی منزل است؟ حاصل نبود پلیس در سالن همین می‌شود که بازی به جنجال کشیده می‌شود.

یاوری عنوان کرد: چرا باید سنگ به پای مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام بخورد؟ اینکه می‌گویند سنگ را تماشاگران ما زدند، درست، چرا اجازه دادید، سنگ وارد سالن شود؟ مشحون سنگ و میله ای را بعد از بازی به من نشان داد و گفت این برای تماشاگران شماست، اما چرا وقتی من برای آرام کردن آنها نزدشان رفتم را ندید؟ علت این مسائل فدراسیون بسکتبال بود که در چینش تماشاگران اشتباه کرده بود. من در طول بازی نمی‌توانم کنار آنها باشم و حرکت شان را کنترل کنم. هواداران جوان هستند و ممکن است در یک لحظه تصمیم اشتباه بگیرند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود عقب افتادن پتروشیمی از مهرام باعث شد تماشاگران این تیم بازی را حاشیه دار کنند، گفت: می توانند این موضوع را مطرح کنند، اما چرا این اجازه به آنها داده شد و علت‌ها در اختیارشان قرار گرفت؟ بحث دیگر این است که نیمکت، مربی و بازیکنان ما همه به فکر بازی خودشان بودند.

 

ارسال دیدگاه