دفعات بازدید: 1,693

تاریخ انتشار: 1393/02/17 - 13:16

یاوری: حکم کمیته انضباطی عادلانه نیست

یاوری,شاپور,شورای ورزش,بندرامام,لیگ,بسکتبال,غرب آسیا,نتایج بندرامام,

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بعد از دیدار چهارم فینال سوپرلیگ در جمع خبرنگاران گفت: حکم کمیته انضباطی عادلانه نیست و یک جانبه گرایی کرده اند چون در سالن آزادی ضعف مدیریت باعث ایجاد مشکل شد و حالا مردم ماهشهر جریمه می شوند که این مثال ضرب المثلی است که “گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری”!

وی ادامه داد: 100 درصد به این حکم اعتراض داشته و آن را قبول نداریم. هفته قبل در ماهشهر هیچ حاشیه ای برای فینال وجود نداشت در حالی که چهار هزار تماشاگر به سالن آمده بودند. تمام این افراد تیم خود را تشویق کردند اما حالا چرا مردم ماهشهر تنبیه می شوند؟ چون مسئولان برگزاری فراموش کرده بودند که یگان حفاظت به سالن بیاورند. به هر حال ما به این حکم اعتراض می کنیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ماهشهری با غیرت

    تاریخ : ۱۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    از نویسنده ی محرتم سایت خواهش میکنم یه پست بذارن برای حمایت از پتروشیمی که قبل از بازی روز جمعه همه برن جلوی در سالن اندیشه و بیرون از سالن پتروشیمی رو تشویق کنن و از مسئولهای پتروشیمی هم خواهش میکنم که بازی رو بیرون سال برای تماشاگرها پخش کنن تا بازی رو هم مستقیم ببینن . درسته محروم هستیم ولی بیرون سالن نمیتونن جلومون رو بگیرن . خواهش میکنم در مورد این مطلب یه پست بذارید


  • طراحی سایت عکاسی

    تاریخ : ۲۰ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    بسیار عالی بود.ممنون از مطالب خوبتان


ارسال دیدگاه