دفعات بازدید: 1,237

تاریخ انتشار: 1393/02/19 - 14:12

محروم کردن هواداران ماهشهری ناعادلانه بود/بی نظمی در تهران از پیش تعیین شده بود

ورزش ماهشهر

خورنا: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام  گفت: بی نظمی صورت گرفته در بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال در تهران از پیش تعیین شده بود و رای فدراسیون بسکتبال هم نا عادلانه صادر شد.

مسعود سیاه پور اظهار کرد: رای صادر شده از طرف فدراسیون بسکتبال در خصوص محروم کردن هوادارن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی از حضور در بازی های خانگی نا عادلانه صادر شده ولی به این را احترام می گذاریم.

وی افزود: تا این لحظه مسئولان سیاسی استان خوزستان و شهرستان ماهشهر در حال پیگیری رفع محرومیت هواداران از حضور در سالن مسابقه هستند اما هنوز تا این لحظه پاسخی دریافت نکرده ایم.

سیاه پور گفت: احساس می کنیم این بی نظمی و اغتشاش صورت گرفته در تهران از پیش تعیین شده بود و انتظار می رفت مسئولان امنیتی مسابقه بیش از پیش پیگیر این موضوع باشند تا حقیقت برای همه روشن شود.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد: درست است که رقابت باید بین تیم ها باشد اما باید به دنبال یک رقابت سالم و ورزشی باشیم نباید به هر قیمتی دست به هر کاری بزنیم.

سیاه پور اظهار کرد: امیدواریم فدراسیون بسکتیال در رای صادر شده تجدید نظر کند تا این ورزش دانشگاهی تماشاگر خود را از دست ندهد و همچون بازی های گذشته آنها پر شور و با غیرت از بازی های تیمها استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور امروز در سالن اندیشه شهرستان ماهشهر بین دو تیم پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) و مهرام تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه