دفعات بازدید: 2,501

تاریخ انتشار: 1393/02/20 - 21:03

یاوری : نگران گرفتن جام قهرمانی نیستیم اما از مسئولان فدراسیون بسکتبال گله‌مندیم

شاپور یاوری بندرامام

نگران گرفتن جام قهرمانی نیستیم اما از مسئولان فدراسیون بسکتبال گله‌مندیم
رئیس شوراری ورزش پتروشیمی با تاکید بر اینکه قهرمانی حقی بود که در مسابقات بسکتبال به آن رسیدیم به اهدا نشدن جام قهرمانی از سوی فدراسیون اشاره کرد و گفت: نگران نگرفتن این جام نیستیم اما از مسئولان فدراسیون به خاطر غیبت‌شان در سالن بازی گله داریم.

شاپور یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عرف آن است که هنوز عرق ورزشکار خشک نشده، جام قهرمانی را به او بدهند، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون اعلام کردند که طی مراسمی جداگانه جام قهرمانی را به تیم اول لیگ اهدا می‌کنند و به همین دلیل برای بازی پنجم فینال جام قهرمانی را به بندرامام نیاورند اما این کار خوب و قشنگی نبود. بهتر بود حداقل بلافاصله پس از پایان بازی جام را به بازیکنان اهدا می‌کردند، مراسم تقدیر را در فرصتی مناسب برگزار می‌کردند.

وی تاکید کرد: البته ما اجازه ندادیم این برنامه فدراسیون باعث شود بازیکنان نتوانند لذت قهرمانی خود را ببرند. از قبل جام و مدال‌هایی آماده کرده بودیم و بلافاصله پس از قهرمان شدن تیم، در حضور مقامات استانی و تماشاگران‌مان که بعد از پایان مسابقه و خروج بازیکنان مهرام، اجازه ورود به سالن را پیدا کردند به بازیکنان و کادر فنی تیم اهدا کردیم. به هر حال دوست نداشتیم تیم بدون جام قهرمانی خود را جشن بگیرد.

رئیس شورای ورزش پتروشیمی با بیان اینکه مهم قهرمان شدن دوباره پتروشیمی در لیگ بسکتبال بود و اینکه به قول معروف جام قهرمانی را در بندرامام نگه داریم، خاطرنشان کرد: نگران جام اصلی و گرفتن آن نیستیم چون به هر حال مهم هدفی بود که به آن رسیده‌ایم و جام هم جنبه نمادین دارد اما از مسئولان فدراسیون گلایه داریم. چون نه تنها جام قهرمانی را به موقع به بازیکنان ندادند بلکه هیچ یک هم در سالن بازی حضور نداشتند تا حداقل این قهرمانی را به مربیان و بازیکنان ما تبریک بگویند.

یاوری ادامه داد: رئیس سازمانی لیگ فدراسیون (خمجانی) به عنوان ناظر فدراسیون در این بازی به بندرامام آمده بود اما به غیر از وی هیچ یک از دیگر مسئولان فدراسیون در محل بازی حاضر نبودند. بد نبود حداقل یکی از آنها به سالن می‌آمد تا حداقل به عنوان نماینده‌ای از طرف دیگر مسئولان فدراسیون این قهرمانی را تبریک بگوید و در جشن داخلی ما شرکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جشن قهرمانی پتروشیمی را در حضور همزمان مقامات استانی و تماشاگران برگزار کردیم چون بهترین مراسم این بود که در این مردم برگزار شود، به جریان بازی اشاره کرد و گفت: مهرام در نیمه اول واقعا بهتر از بازیکنان ما کار کرد. این موضوع تاثیر خود را روی روند بازیکنان پتروشیمی هم گذاشته بود به گونه‌ای که آنها نتوانستند در این نیمه اختلاف امتیازشان را با حریف کم کنند اما در میان دو نیمه صحبت‌هایی که کادر فنی، من و فرماندار شهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان با بازیکنان داشتیم باعث عملکرد متفاوت آنها در نیمه دوم شد.

رئیس شورای ورزش پتروشیمی همچنین به نامه اعتراضی که از طرف باشگاه و پس از محرومیت از انجام بازی بدون تماشاگر به فدراسیون ارسال شده بود، اشاره کرد و گفت: این نامه را طی 10 بند به فدراسیون ارسال کردیم اما هیچ جوابی نگرفتیم. با وجود این محرومیت اما بازیکنان پتروشیمی خیلی خوب بازی کردند و توانستند به حق خود برای قهرمانی در لیگ برسند.

به گزارش مهر، تیم بسکتبال پتروشیمی عصر روز جمعه در دیدار پنجم فینال مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مهرام را برای چهارمین‌بار شکست داد و برای دومین‌بار متوالی قهرمان این مسابقات شد.

تهذ

ارسال دیدگاه