دفعات بازدید: 2,212

تاریخ انتشار: 1393/02/20 - 21:08

فرماندار بندرماهشهر قهرمانی پتروشیمی بندر امام را تبریک گفت

منصور قمر فرماندار ماهشهر

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پیامی دومین قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام را در لیگ برتر بسکتبال کشور تبریک گفت.

منصور قمر در پیامی کسب دومین قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام را در لیگ برتر بسکتبال کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است: آفرین بر جوانان، غزال‌های تیز پایمان در تیم بسکتبال که در نوزدهمین روز اردیبهشت بهار دیگری آفریدند و با قهرمانی که برای دومین سال متوالی در لیگ برتر کشوری بسکتبال، دل مردم استان و شهرستان را شاد کردند.

در ادامه این پیام تبریک آمده است: اینجانب این پیروزی غرورآفرین را به مردم عزیز استان و شهرستان، هیئت مدیره، کادر فنی، سرمربی و بازیکنان افتخارآفرین و هیئت بسکتبال شهرستان، اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان، جامعه داوری و همه هواداران فهیم تبریک عرض می‌کنم و نیز وظیفه خود می‌دانم از هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام که با حمایت‌های بی‌دریغ خود در این پیروزی سهم بزرگی دارند، تقدیر و تشکر کنم.

تیم پتروشیمی بندر امام عصر جمعه در پنجمین دیدار از مرحله فینال رقبات‌های لیگ برتر بسکتبال کشور پس از کسب تساوی ۹۱ بر ۹۱ در وقت قانونی مسابقه توانست در وقت‌های اضافه تیم مهرام تهران را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۶ از سد راه بردارد و با کسب چهارمین برد خود در این مرحله برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

ارسال دیدگاه