- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

پيمان حسنی:‌ در بازي دوم كار راحت‌تري براي رسيدن به فينال داريم

پیمان حسنی پینگ پنگ

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام پس از پیروزی تیمش برابر تیم پتروشیمی نوری عسلویه در اولین دیدار پلی‌آف ليگ برتر كشور، گفت: در دومين بازي پلي‌آف با اين تيم، بازي راحت‌تري براي رسيدن به فينال داريم .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: ما در بازی‌های مقدماتی لیگ برتر کشور مقابل تیم‌هایی که بازی کردیم از نظر وضعیت بازی ارائه داده شده، بهتر بودیم. در بازی با عسلویه نیز که روز گذشته از مرحله پلي‌آف برگزار شد، بازیکنان ما بهتر بازی کردند و توانستیم با نتیجه 6 بر یک پیروز شویم.

وی ادامه‌داد: پیش از این بازی هم یک اردو در رشت برگزار کردیم تا آمادگی بازیکنان‌مان بیشتر شود که خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. یک دیدار دوستانه هم در رشت برگزار کردیم که این بازی هم در آمادگی بازیکنان‌مان تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام عنوان‌کرد: به هر حال پیروزی مقابل عسلویه باعث شد تا در دومين ديدار پلي‌آف با خیال راحت‌تری بازي كنيم. 25 اردیبهشت‌ماه در ماهشهر برای برگزاری دومین بازی پلی‌آف پذيراي عسلویه هستیم که حتي اگر این بازی را با نتیجه 6 بر 2 هم شکست بخوریم باز هم فینالیست می‌شویم. به هر حال در ماهشهر بازي راحت‌تري براي رسيدن به فينال داريم.

وی بیان‌کرد: 31 اردیبهشت‌ماه هم اولین بازی فینال‌مان مقابل دانشگاه آزاد در ماهشهر برگزار می‌شود و پنجم خردادماه هم در تهران در دومین بازی فینال با دانشگاه آزاد بازي مي‌كنيم.

حسني در ادامه درباره سطح رقابت‌ها تا اين‌جاي مسابقات، گفت:‌ امسال باتوجه به قوانینی که وجود داشت و بازیکنان بین تیم‌ها تقسیم شده بودند، سطح مسابقات بالا بود. باتوجه به این موضوع سه تیم پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری عسلویه و دانشگاه آزاد تهران رقابت نزدیک به هم و بسيار سختي با يكديگر داشتند.