دفعات بازدید: 2,360

تاریخ انتشار: 1393/02/22 - 23:35

سیاهپور:تماشاگری درسالن اندیشه ماهشهر حضور نداشت

ایرنا – مدیر حرفه ای ورزش پتروشیمی بندرامام در خصوص انتقاد فدراسیون بسکتبال ازحضور تعدادی تماشاگر درسالن اندیشه گفت: ما طبق رای کمیته انضباطی هیچ تماشاگری را در دیدارپنجم فینال لیگ برتر بسکتبال به سالن راه ندادیم.

مسعود سیاهپور

سیاهپور:تماشاگری درسالن اندیشه ماهشهر حضور نداشت
مسعود سیاهپور ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اتفاقاتی که در دیدار سوم فینال بین تماشاگران تیم های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران افتاد کمیته انضباطی هر دو تیم را یک بازی بدون تماشاگر محروم کرد.

وی اظهار داشت: تیم ما با این رای در دیدار پنجم که بسیار سرنوشت ساز بود و تکلیف قهرمانی را مشخص می کرد بدون تماشاگر به مصاف تیم مهرام رفت.

مدیر ورزش حرفه ای تیم پتروشیمی بندرامام افزود:فقط برخی مسوولان خوزستان و شهرستان ماهشهر و نیروهای امنیتی در سالن حضور داشتند.

وی گفت:خبرنگاران تمام اتفاقات را زیرنظر داشتند و ما نمی توانستیم تماشاگری به سالن راه بدهیم.

سیاهپور افزود: بعد از سوت پایان بازی تماشاگرانی که برای برپایی جشن قهرمانی خود را آماده کرده بودند به سالن آمدند که این موضوع خلاف رای کمیته انضباطی نبود.

وی اظهار داشت: ما به رای کمیته انضباطی احترام گذاشتیم و همکاری لازم با مسوول برگزاری این دیدار انجام شد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام روز جمعه هفته گذشته موفق شد با شکست تیم مهرام در پنجمین دیدار از بازی فینال، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران را کسب کند

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی امیری فر خادم ورزشکاران عزیز

    تاریخ : ۲۴ - اردیبهشت - ۱۳۹۳

    سلام قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام (ره) به کلیه مسئولین و ورزش دوستان عزیز تبریک میگویم و از تلاشهای تمام مسئولینی که در قهرمانی نقش داشتند سپاسگزارم
    کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر چمران و بعثت


ارسال دیدگاه