دفعات بازدید: 1,248

تاریخ انتشار: 1393/03/07 - 12:27

اخلاق‌پسند: پتروشیمی برای قهرمانی بسته شده بود

شاهین اخلاق پسند

کاپیتان تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: تیم ما از ابتدا برای قهرمانی بسته شده بود و خوشحالم که به این هدف دست یافتیم .

به گزارش اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، محمدرضا اخلاق‌پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از پایان بیست و دومین دوره لیگ تنیس روی میز اذعان داشت که تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر یک تیم کاملاً حرفه‌ای است ما از ابتدا با هدف قهرمانی در لیگ قدم گذاشتیم و در نهایت به کمک تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم توانستیم قهرمان شویم.

وی خاطرنشان کرد: از این قهرمانی بسیار خوشحالم و معتقد هستم به جایی رسیدیم که شایسته آن بودیم هرچند در اواسط رقابت‌های لیگ اتفاقاتی برای ما رخ داد و صدر جدول را از دست دادیم اما در نهایت به جایگاهمان بازگشتیم.

کاپیتان با سابقه تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نتوانست به راحتی ماهشهر مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی دست یابد، گفت: ما میدانستیم که حتی اگر 6 بر 3 هم بازی را واگذار کنیم باز هم قهرمان هستیم و این از جدیت مسابقه برای ما کاست و در نهایت به تساو 5 بر 5 قناعت کردیم.

اخلاق‌پسند در انتها تصریح کرد: از لیگ امسال بسیار راضی بودم رقابت‌های سختی را پشت سر گذاشتیم که در واقع گویا در دو لیگ رقابت کردیم. از اینکه یک سال دیگر در کنار پتروشیمی‌ها بودم رضایت کامل دارم و از مسئولانش تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم که شایسته مقام قهرمانی بودیم.

ارسال دیدگاه