دفعات بازدید: 1,526

تاریخ انتشار: 1393/03/16 - 20:53

امام جمعه بندر ماهشهر: پرداختن به ورزش باید منجر به اخلاق‌مداری شود

خورنا: امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: پرداختن به ورزش باید منجر به ترویج اخلاق‌مداری در جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی شامگاه دوشنبه در آیین تقدیر از مدال‌آوران رشته‌های رزمی این شهرستان، اظهار داشت: در کنار پرداختن به ورزش باید در راستای ترویج منش پهلوانی و تواضع و اخلاق نیز تلاش شود.

وی با بیان اینکه هدف نهایی از ورزش کردن دست‌یابی به اخلاق‌مداری و سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: ورزشکاران و به ویژه ملی‌پوشان الگوی دیگران هستند، بنابراین هر بی‌اخلاقی از سوی ورزشکاران ملی‌پوش تأثیر منفی بر جامعه خواهد گذاشت.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه، افتخارآفرینی ورزشکاران ماهشهری را قابل تقدیر دانست و افزود: امسال شاهد مدال‌آوری و قهرمانی تیم‌های مختلف ورزشی بندر ماهشهر بودیم که این موضوع جای تقدیر و مباهات فراوان دارد.

غبیشاوی بر حمایت همه‌جانبه از ورزش شهرستان ماهشهر تأکید کرد و گفت: باید با حمایت شرکت‌های پتروشیمی و دیگر صنایع، ورزش شهرستان ماهشهر و استان خوزستان به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

وی با بیان اینکه استعدادهای نهفته فراوانی در منطقه وجود دارد که باید با حمایت و پشتیبانی به شکوفایی برسند، تأکید کرد: چنانچه استعدادهای موجود به شکوفایی برسند ورزش بندر ماهشهر و همچنین استان خوزستان در عرصه‌های بین‌المللی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از ورزشکاران باشگاه نن‌شائولین ایثار بندر ماهشهر که پیش از این به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور دست یافته و به لیگ برتر صعود کرده بودند و همچنین از دیگر مدال‌آوران رشته‌های رزمی این شهرستان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه