دفعات بازدید: 1,542

تاریخ انتشار: 1393/03/16 - 20:57

فرماندار بندرماهشهر بر لزوم حمایت بیشتر سازمان‌های مربوطه از ورزش خوزستان تاکید کرد

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت:‌ اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و صنایع و شرکت‌ها باید دست به دست یکدیگر داده و برای تداوم افتخارآفرینی تیم‌ها و رشته‌های ورزشی خوزستان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری خورنا از ماهشهر، منصور قمر شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان رشته‌های رزمی این شهرستان، اظهار داشت: ورزش نقش بسیار مهمی در سالم‌سازی جامعه دارد و از این رو باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه باید به ورزش با دید صنعتی نگاه شود، خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند بخشی از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه را حل کند. با نگاه کردن به ورزش به عنوان یک صنعت، می‌توان بخشی از مشکل اشتغال جوانان را حل کرد.

قمر افزود: هر چه جوانان بیشتر به ورزش روی بیاورند به همان اندازه نیز به نشاط و جوانی جامعه افزوده خواهد شد و این مسئله زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از افتخارآفرینی رزمی‌کاران ماهشهری، گفت: تیم نن‌شائولین شهرستان بندر ماهشهر با حداقل امکانات به لیگ برتر راه پیدا کرده، بنابراین باید علاوه بر افزودن بر حمایت‌ها از این ورزش و تیم، برای حفظ آن در لیگ برتر تلاش کنیم.

فرماندار ماهشهر متذکر شد: در همین راستا باید جلب اسپانسر و حامی مالی در دستور کار قرار بگیرد تا این تیم با پشتوانه خوبی پا به رقابت‌های لیگ برتر کشور بگذارد.

قمر با تأکید بر اینکه قهرمانی تیم‌های مختلف ورزشی شهرستان بندر ماهشهر در فصل اخیر رقابت‌ها، زمینه‌ساز توسعه ورزش شهرستان و استان خواهد شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و صنایع و شرکت‌ها باید دست به دست یکدیگر داده و برای تداوم افتخارآفرینی تیم‌ها و رشته‌های ورزشی این استان تلاش کنند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم‌های بسکتبال، شطرنج بانوان و تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر و همچنین نایب قهرمانی تیم نن‌شائولین بندر ماهشهر در لیگ دسته یک و صعود این تیم به دسته بالاتر، تصریح کرد: از این پس ورزش این شهرستان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و همه برای اعتلای بیشتر آن دست به دست یکدیگر بدهند.

ارسال دیدگاه