دفعات بازدید: 2,185

تاریخ انتشار: 1393/03/17 - 16:39

اعلام آمادگی ماهشهر برای میزبانی 13 مسابقه بین‌المللی و کشوری

تهذیبی

ريیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر از اعلام آمادگی این شهرستان برای میزبانی 13 مسابقه بین‌المللی و کشوری در سال جاري خبرداد.

خادم‌علی تهذیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: طی هماهنگی‌ای که با هیات والیبال استان و فدراسیون داشتیم قرار شد که ميزبان مسابقات والیبال جوانان بانوان کشور باشیم. تاريخ پيشنهادي ما نيمه دوم تيرماه است که بالغ بر 25 تیم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وي بااشاره به آمادگي این شهرستان براي ميزباني چند رویداد کشوری و بین‌المللی گفت: در سال 93 برای میزبانی مسابقات کشوری 10 رشته مختلف و همچنين میزبانی سه مسابقه بین‌المللی در رشته‌هاي کشتی، بسکتبال و هنرهای رزمی، اعلام آمادگی کرده‌ایم. سال 92 نیز ميزبان چندین مسابقه کشوری و استانی بوديم.

ريیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در ادامه خاطرنشان‌کرد: در بخش سخت‌افزاری طی سال 92، شش پروژه عمرانی را کلید زدیم و در سال 93 نیز دو، سه پروژه عمرانی دیگر را آغاز خواهیم كرد.

وی در پايان عنوان‌کرد: همیشه در اين شهرستان پتانسيل وجود داشته است ولی مسوولان وقت توجه و انگیزه‌ای به این پتانسیل‌ها نداشتند و سعی کرده‌اند با روزمرگی کار خود را پیش ببرند.

ارسال دیدگاه