دفعات بازدید: 3,037

تاریخ انتشار: 1393/03/21 - 1:13

برگزاری ۶ همایش ورزشی ویژه بانوان در بندرماهشهر

کاظمی نژاد پینگ پنگ

خورنا: به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) ۶ همایش در بخش بانوان که به صورت ۶ رشته مختلف در رشته های ایروبیک، آمادگی جسمانی، پرتاب پنالتی، بسکتبال و پیلاتس برگزار خواهد شد.

وحیدکاظمی نژاد رئیس هئیت ورزش های همگانی ماهشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با خورنا اظهار کرد : به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) ۶همایش در بخش بانوان که به صورت ۶ رشته مختلف در رشته های ایروبیک ، آمادگی جسمانی، پرتاب پنالتی، بسکتبال و پیلاتس برگزار خواهد شد.

مسئول ورزش های همگانی ماهشهر تصریح کرد: این همایش از ۲۲ خرداد آغاز و اختتامیه آن در ۶ تیر ماه صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ورزش های همگانی در جامعه افزود: وظیفه اصلی هئیت ورزش همگانی توسعه امر ورزش در بین خانواده ها و اقشار مختلف مردم است که خداوند را شاکریم تا بحال توانسته ایم با همکاری و حمایت های همه جانبه اداره ورزش و جوانان ماهشهر بالاخص آقای خادم علی تهذیبی و همکاران عزیز در این راستا قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص برنامه های آتی هئیت ورزش های همگانی و اجرای همایش پیاده روی، مذاکرات اولیه را با شورای شهر و شهرداری انجام و پیشنهاد شده است که این همایش پیاده روی در مهر ماه برگزار شود.

کاظمی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش های همگانی برای تمامی سنین برگزار میشود و اجرای این ورزش ها در سلامت روحی و جسمی افراد جامعه نقش بسزایی دارد لذا از همه افراد و مسئولین که بیش از پیش به این مهم اهمیت داده اند و حمایت خود را از ورزش همگانی دریغ ننموده اند انتظار همکاری هر چه بیشتر در توسعه امر ورزش در بین اقشار مختلف مردم را داریم.

وی در پایان به خاطر نشان کرد : امیدوار هستیم مسئولان بالا رتبه شهرستان ضمن حمایت از هیئت ورزش های همگانی در خصوص همکاری هر چه بیشتر پتروشیمی های منطقه با این هیئت اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بهنام فرخ زاد

    تاریخ : ۲۱ - خرداد - ۱۳۹۳

    ازآقای کاظمی نژادرییس هیات ورزش همگانی برای برنامه های متنوعی که به خوبی طراحی میکنند تشکرمیکنم


  • حیات

    تاریخ : ۲۲ - خرداد - ۱۳۹۳

    ازهمه مسئولین عزیز که برای ورزش های همگانی تلاش میکنند واینکه همیشه ورزش بانوان رو اولویت قرار دادید خیلی ممنون.


  • اعظم

    تاریخ : ۲۵ - خرداد - ۱۳۹۳

    باسلام و خسته نباشید خدمت آقای کاظمی.از شما سپاسگزارم که خانواده ها را به ورزش ترغیب میکنید.برای شما آرزوی موفقیت روز افزون را دارم.


ارسال دیدگاه