دفعات بازدید: 128

تاریخ انتشار: 1390/03/20 - 17:10

خبرگزاری ایرنا : همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته محیط زیست

به گزارش روز جمعه ايرنا، رييس هيات ورزش‌هاي همگاني شهرستان ماهشهر در حاشيه اين همايش اظهار داشت: در اين همايش يك هزار و 800 نفر حضور داشتند كه در پايان به قيد قرعه به صد نفر هداياي نفيسي اهدا شد.
‘وحيد كاظمي‌نژاد’ افزود: سال گذشته همايش‌هاي مختلفي را در بخش ورزش‌هاي همگاني ماهشهر به انجام رسانديم و توانستيم با حمايت مسوولان امر در توسعه ورزش‌هاي همگاني موفق باشيم.
وي خاطرنشان كرد: در همين راستا ربيس هيات ورزش‌هاي همگاني استان خوزستان نيز از هيات ورزش‌هاي همگاني ماهشهر تقدير كرد.
رييس هيات ورزش‌هاي همگاني ماهشهر در ادامه گفت: در سه ماه نخست سال 90 نيز فعاليت‌هاي مختلفي در راستاي توسعه ورزش داشتيم كه مي‌توان به مسابقات تنيس روي ميز در بخش كاركنان دولت، كوه‌پيمايي و فتح قله سه هزار و 600 متري قارون و همايش پياده‌روي خانوادگي اشاره كرد.
كاظمي‌نژاد يادآور شد: قصد داريم بزرگترين همايش پياده‌روي خانوادگي را در ماهشهر با حضور مردم فهيم و ورزش‌دوست اين شهرستان به انجام برسانيم در اين راستا نيز چندين جلسه با معاون فرماندار و همچنين رييس اداره تربيت بدني ماهشهر برگزار شده است.
وي همچنين از برپايي ورزش صبحگاهي در پنج مكان ماهشهر خبر داد و گفت: اين هيات تلاش دارد تا مكان‌هاي بيشتري را به منظور برپايي ورزش صبحگاهي فراهم كند.
رييس هيات ورش‌هاي همگاني ماهشهر در پايان اضافه كرد: اميدواريم برگزاري چنين برنامه‌ها و همايش‌هايي، باعث توسعه امر ورزش و تشويق هرچه بيشتر مردم به اين امر شود.
ك/1 7155/641انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30425186
ارسال دیدگاه