دفعات بازدید: 2,108

تاریخ انتشار: 1393/04/01 - 23:59

پتروشیمی بندر امام به طور رسمی باشگاه ورزشی شد

yaveri

شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: براساس مقرراتی که در وزارت نفت وجود داشت تا پیش از این تیم‌های ورزشی پتروشیمی به صورت امور ورزش فعالیت می‌کردند اما چندی پیش با پیگیری از طریق وزارت ورزش و جوانان پروانه فعالیت باشگاه ورزشی پتروشیمی صادر شد.

وی افزود: در جلسه اخیر سازمان لیگ بسکتبال هم بحث بر این بود که بسیاری از تیم‌های حاضر در سوپرلیگ به صورت رسمی مجوز باشگاه ورزشی را ندارند.

رئیس روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: ما نیز از زمان شروع به کار در سال گذشته به دنبال کارهای دریافت مجوز باشگاه بودیم که در مرحله نخست پروانه فعالیت باشگاه ورزشی را گرفتیم و برای در یافت عنوان فرهنگی ورزشی نیز باید از طریق وزارت ارشاد اقدام کنیم.

یاوری در ادامه از شرکت تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در تورنمنت کشور امارات خبر داد و گفت: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با توجه به انصراف مهرام از شرکت در تورنمنت امارات که شهریور ماه برگزار می‌شود بدون حضور بازیکنان ملی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز دعوتنامه‌ای در این مورد دریافت نکرده‌ایم و شاید امکان تغییر دعوتنامه به اسم پتروشیمی وجود نداشته باشد اما به هر حال این تورنمنت فرصت خوبی برای آماده‌سازی پیش فصل است و با توجه به زمانی که دارد به عنوان اردو می‌تواند برای تیم ما مفید باشد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام یادآور شد: در زمان غیبت بازیکنان ملی می‌توان بازیکنانی را از تیم‌های دیگر قرض گرفت.

یاوری در پایان متذکر شد: تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای فصل آینده لیگ برتر کشور حداکثر از دو ماه پیش از شروع فصل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام امسال برای دومین فصل پیاپی و همچنین تیم تنیس روی میز و شطرنج بانوان این باشگاه مقام قهرمانی لیگ برتر کشور را از آن خود کردند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930401001243#sthash.JVIp76ti.dpuf

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • بسکتبال

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۳

    با عرض سلام و ادب خدمت آقای یاوری.میخواستم ازتون عاجزانه خواهش کنم که برای بسکتبال بانوان بزرگسال بندر امام یک تصمیم گیری جدی بکنید!!!!!!!اوضاع این تین0م با خودخواهی افرادی بد جور به هم ریخته!!به خدا حق ما این نیست !!!!با کلی تلاش به اینجا رسیدسم حالا به جای حمایت باید به ما ظلم بشه!!!آقای یاوری خواهش میکنم ازتون به وضعیت ما رسیدگی کنید.با تشکر فراوان از شما


ارسال دیدگاه